Hop til indhold
Gæst

Chatten..

Recommended Posts

Gæst

Øv jeg kunne ikke komme på chatten med min iPhone .. Virker den ikke med iphone el er det trætte mig der kokser i det? Nogle råd til hvordan jeg gør- hvis det kan lade sig gøre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kontaktet firmaet, som står for hostingen af chatten, og håber de snart får løst problemet.

Indtil de har læst problemet, har jeg fjernet menupunktet chat. Så slipper jeg nemlig for at få tilsendt en fejlmeddelse hver gang en bruger forsøger at logge på chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange (kigger på Gina) der har brug for psykisk førstehjælp grundet chatabstinenser her i aften ?:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et skud i tågen - otte stk. ;)

Men det er da også lige til elendighedslisten - ingen chat, ingen /me, ingen bashing, ingen dejrup-sandwich, ingenting. :( Det er tæt på umenneskeligt. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk om det bliver nødvendigt at tag sig ud i den virkelige verden og snakke med rigtige fysiske mennesker, skælver bare ved tanken og siger til mig selv, DER SKAL JEG BARE IKKE UD! 

 

492779-det-uendelige-skrig--.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i forbudsland dvs ingen øl kun ramløsa men tilgænld 3 trætte hunde og en lettere solskoldet ejer til 1 af de trætte hunde så ingen virkelug verden her heller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et skud i tågen - otte stk. ;)

Men det er da også lige til elendighedslisten - ingen chat, ingen /me, ingen bashing, ingen dejrup-sandwich, ingenting. :( Det er tæt på umenneskeligt. :(

Ja - muligvis man var mere lykkelig som død... hvem gider leve uden Shakira-Shakes og mobberi :(:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nåede faktisk at virke 30 sekunder igen, tror administration slukkede  den ved en fejl.

Redigeret af Bing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor får i ikke lavet chatten i mobilversion?

Enig med claire

Den virker da helt fint på mobilos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...