Hop til indhold
morfar

Moden kvinde - hvor blev hun af

Recommended Posts

"Moden kvinde" som annoncerede bredt og som er anmeldt positivt her på sitet er tilsyneladende forsvundet. Hun var "Minnie" hos buddingepigerne og herefter et sted i Valby - og her brugte navnet Sara i Travbladet. Knap 50 år og ligesåmange kilo.

Nogen der ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange med stor tilfredshed.

Hun er som beskrevet en dejlig "ældre" kvinde i slut fyrrene med en efter alderen flot krop. Hun er fræk og med på den værste ;0)

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, jeg har set overalt efter hende...............hun er meget savnet, og vi kan vel bare håbe på at hun kommer tilbage :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Hvis det er polske Sara, som holder til på kanten af Valby og Hvidovre, så har hun for vane at tage et par uger i Polen fra tid til anden. Hun kommer ganske sikkert tilbage. Tidligere reklamerede hun med massage og afslutning. Det ser ud som om, at hun nu var valgt at sælge den fulde pakke. Har selv haft et par gode seancer med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Linket i første indlæg i nærværende tråd er ikke til polske Sara. Det er jeg 99,9% sikker på! Er ret sikker på, at linket er til en dansk kvinde, som jeg ikke lige kan huske navnet på, men som jeg husker som super fræk og lækker at være sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...