Hop til indhold

Moden kvinde - hvor blev hun af

Featured Replies

Skrevet

"Moden kvinde" som annoncerede bredt og som er anmeldt positivt her på sitet er tilsyneladende forsvundet. Hun var "Minnie" hos buddingepigerne og herefter et sted i Valby - og her brugte navnet Sara i Travbladet. Knap 50 år og ligesåmange kilo.

Nogen der ved?

Skrevet

Måske holder hun en velfortjent sommerferie?

Skrevet

hun har længe talt om,at hun trængte til en pause. Jeg vil tro, at hun lige holder et pusterum, men jeg er overbevist om, at hun kommer tilbage

Skrevet

Har besøgt hende et par gange med stor tilfredshed.

Hun er som beskrevet en dejlig "ældre" kvinde i slut fyrrene med en efter alderen flot krop. Hun er fræk og med på den værste ;0)

God fornøjelse

• 11 months later...
Skrevet
  • Author

Næh, jeg har set overalt efter hende...............hun er meget savnet, og vi kan vel bare håbe på at hun kommer tilbage :wub:

• 11 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hvis det er polske Sara, som holder til på kanten af Valby og Hvidovre, så har hun for vane at tage et par uger i Polen fra tid til anden. Hun kommer ganske sikkert tilbage. Tidligere reklamerede hun med massage og afslutning. Det ser ud som om, at hun nu var valgt at sælge den fulde pakke. Har selv haft et par gode seancer med hende.

Skrevet

Linket i første indlæg i nærværende tråd er ikke til polske Sara. Det er jeg 99,9% sikker på! Er ret sikker på, at linket er til en dansk kvinde, som jeg ikke lige kan huske navnet på, men som jeg husker som super fræk og lækker at være sammen med.

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.