vintage 0 Skrevet 29. Juni, 2015 Er der nogle der ved hvem der er på Sdr. Boulevard ? Har set der er lyst i vinduet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Juni, 2015 Har set der er lyst i vinduet.ha, ha. Dagens sjoveste tastefejl. Flere!!;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 30. Juni, 2015 Vist ikk noget at råbe hurra for. Den ene er en ældre slidt thai. Den anden en ung pige, men hun var så træt og kedelig at se på, at jeg gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 2. Juli, 2015 Men nu er der sgu kommet tre nye unge tøser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 3. Juli, 2015 Jep , lad os endelig høre VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 4. Juli, 2015 Jamen så kikkede jeg da lige ind, ellers nok over 2 år siden jeg var der sidst.Nå men jeg blev lukket ind af en sød thai kvinde på vel de 35+, jo altid svært at sig . Sød og smilende og pænt store bryster med lækre brystvorter viste det sig , bestilte en halv time med svensk og blow da jeg lige ville føle hende lidt an.Hvis man kun er til massagen kan hun give en udmærket opløsning af musklerne . Hun kunne godt havde pirret lidt mere undervejs, men tror godt hun kan gøre det bedre .Hånd og blow var ok, kunne godt tænke at tage fuld pakke næste gang .Hun er sensuel i mine øjne og kunne godt tænke en 69 med hende, husker desv ikke hendes navn. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 4. Juli, 2015 Hej Afløbsrenser,Hvad måtte du bøde for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2015 Jeg har også besøgt stedet her i ugens løb,var også hende ca 35 lækre bryster.jeg fik en gang dansk og gensidig fransk.den gensidige fransk var super lækker hun ville slet ikke have at jeg stoppede igen,er ret sikker på hun faktisk kom,bagefter dansk også godt,så jeg var faktisk positivt overrasket.synes nu ikke hun ser slidt ud som nogen skriver,synes faktisk hun er ret lækker,men vi har jo ikke alle samme smag.så alt ialt en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 5. Juli, 2015 Hej Afløbsrenser,Hvad måtte du bøde for sådan en omgang?Hejsa , jeg gav 700 for en halv time . Jeg mener hun nævnte at fuld pakke + min kostede 1000 hvilket er ok og det jeg vælger næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 7. Juli, 2015 Ja jeg har desværre ikke fået responderet på Uno Mas og Afløbsrenser hvilket jeg beklager. Men kan heller ikke rigtig fortælle noget da jeg gik igen. Var bare nysgerrig i første omgang, men kommer nok til at se nærmere på hende i beskriver. Kan desværre bare ikke huske hvordan de så ud, andet end den ene var godt stylet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 19. November, 2015 Er der nogen der kan berette om der stadig er fristelser på adr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 25. November, 2015 Der er jævnligt annoncer i EB med nye piger, så noget må der vel ske på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 9. April, 2016 Der er ikke thai mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 383 Skrevet 21. April, 2016 Der er da 3 thai piger der nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 21. April, 2016 Hejsa. Ok, kan du fortælle lidt om dem, det er længe siden jeg har været der. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg