Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Har set der er lyst i vinduet.

ha, ha. Dagens sjoveste tastefejl. 

Flere!!;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vist ikk noget at råbe hurra for. Den ene er en ældre slidt thai. Den anden en ung pige, men hun var så træt og kedelig at se på, at jeg gik igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så kikkede jeg da lige ind, ellers nok over 2 år siden jeg var der sidst.

Nå men jeg blev lukket ind af en sød thai kvinde på vel de 35+, jo altid svært at sig .  Sød og smilende og pænt store bryster med lækre brystvorter viste det sig :) , bestilte en halv time med svensk og blow  da jeg lige ville føle hende lidt an.

Hvis man kun er til massagen kan hun give en udmærket opløsning af musklerne .   Hun kunne godt havde pirret lidt mere undervejs, men tror godt hun kan gøre det bedre .

Hånd og blow var ok,  kunne godt tænke at tage fuld pakke næste gang .

Hun er sensuel i mine øjne og kunne godt tænke en 69 med hende,   husker desv ikke hendes navn.

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har også besøgt stedet her i ugens løb,var også hende ca 35 lækre bryster.jeg fik en gang dansk og gensidig fransk.den gensidige fransk var super lækker hun ville slet ikke have at jeg stoppede igen,er ret sikker på hun faktisk kom,bagefter dansk også godt,så jeg var faktisk positivt overrasket.synes nu ikke hun ser slidt ud som nogen skriver,synes faktisk hun er ret lækker,men vi har jo ikke alle samme smag.så alt ialt en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Afløbsrenser,

Hvad måtte du bøde for sådan en omgang?

Hejsa , jeg gav 700 for en halv time . Jeg mener hun nævnte at fuld pakke  + min kostede 1000 hvilket er ok  og det jeg vælger næste gang :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har desværre ikke fået responderet på Uno Mas og Afløbsrenser hvilket jeg beklager. Men kan heller ikke rigtig fortælle noget da jeg gik igen. Var bare nysgerrig i første omgang, men kommer nok til at se nærmere på hende i beskriver. Kan desværre bare ikke huske hvordan de så ud, andet end den ene var godt stylet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...