Hop til indhold

falsk telefonnummer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg var inde på Ekstrabladet her og et øjeblik siden faktisk og kiggede hvad der skete i det sydsjællandske på den front.

Der var en pige fra Karise der tilbød massage. og for sjov forsøgte jeg at Google nummeret forventet ingen ting se hvad der dukkede op.

http://www.gulesider.no/person/resultat/52817014

Godt nok er det dansk klingende og Ingeborg Berg er sikkert også rigtig sød, men kan ikke lige finde byerne Åkreham og Kopervik i det sydsjællandske. medmindre de gode Ingeberg har et privatfly og pendler, der er jo enorme afstande deroppe i Norge.

Skrevet

Jeg var inde på Ekstrabladet her og et øjeblik siden faktisk og kiggede hvad der skete i det sydsjællandske på den front.

Der var en pige fra Karise der tilbød massage. og for sjov forsøgte jeg at Google nummeret forventet ingen ting se hvad der dukkede op.

Godt nok er det dansk klingende og Ingeborg Berg er sikkert også rigtig sød, men kan ikke lige finde byerne Åkreham og Kopervik i det sydsjællandske. medmindre de gode Ingeberg har et privatfly og pendler, der er jo enorme afstande deroppe i Norge.

søger du via DGS.dk, kommer der intet resultat. Det passer jo meget godt med en GP.

Skrevet

norske telefonnumre består også af 8 cifre som vi har herhjemme. Så klart når du søger vi Google havner på den norske dgs - vil få et nummer.... hvilket på ingen måde indikerer at annoncen på Ekstrabladet er falsk.... så ring du bare

Skrevet

Jeg tvivler på, at Ingeborg ville bruge sit eget nummer såfremt hun var glædespige - det gør vi andre da i hvert fald ikke.... 52 numre i DK er som regel tilknyttede uregistrerede taletidskort, så ring du blot til pigen

Skrevet

Mener du det seriøst, eller skulle den have været som en sjov historie i "Hyggesnak"?

Skrevet
  • Author

Hej Bebop

Jeg mente det seriøst havde ikke lagt mærke til at det kom ind på den norske version af krak eller de gule sider. det lille betegnelse no undrede mig ikke det fjerneste jeg tror slet ikke jeg lagde mærke til det.

det med at hun skulle pendle er min sædvanlige ironi humor om man vil, er dog ikke humorforladt tror jeg da ikke :-D

Skrevet

pigerne i karise er ægte nok -der er 2 piger fra Rusland der tilbyder sex-og en ældre thai kvinde der tilbyder både massage og sex .alt på samme adresse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.