Hop til indhold
mathiasth

Steder i Svendborg.

Recommended Posts

HEY Alle. leder efter et diskret sted (self i det fri)  på Sydfyn meget gerne svendborg 

Er der nogle af jer, der har kendskab til et sted? 

Det drejer sig om et møde i denne uge :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min baghave - skal nok lade være med at lure. ;-)
Har du tænkt på at det måske ikke nødvendigvis er så smart at spørge her hvor man kan være. Det KUNNE jo ske at der kommer en og er lidt nysgerrig. Men ellers er der Rottefældeskoven, Rundkørslen ved Thurø dæmningen, Christiansminde eller bag den lille parkeringsplads der hører til Føtex. Her er der et lille grønt område.
Endelig kommer det jo også lidt an på hvad tid på døgnet det er. Hvis det er i dagtimerne vil jeg nok fraråde de områder jeg her nævnte. Og hvad der skal foregå er heller ikke helt lige meget. Med et bj kan man lidt nemmere slippe væk i en fart fremfor hvis man er i gang i det helt store anale eventyr.
Men held og lykke med dig. Giv gerne besked her om hvor og hvornår det foregår. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 cm and thick. Hahah. baghaven bliver det nok ikke ;-) Men fede steder, du nævnte. Hvor og hvornår det foregår, er lige meget, for det er forgået ;-) i Rottefældeskoven ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skovfest. 

Det lyder sgu da som en go' idé..

Skal vi prøve at stable det på benene gutter (og gudinde(r))?

K. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...