Hop til indhold
letsheaddown

Motorvejs Piger? Rostock og ned efter?

Recommended Posts

Det kommer an på, hvad du mener med "nedefter". Men på vejen imellem Bad Schandau og Prag har jeg i hvert fald set en hel del.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet den slags i Tyskland. Det kan selvfølgelig godt være, jeg bare ikke har spottet dem, fordi jeg ikke har kigget efter det, men jeg har bevæget mig en del rundt på de tyske motorveje.

I Polen derimod har jeg flere steder set piger stå langs vejene, dog ikke på motorvejene men kun almindelige hovedveje. Jeg har altid undret mig lidt over, hvor man gør det henne med disse piger, da de tit står på rastepladser og lignende ude midt i ingenting, evt. en skov. Måske deres primære kunder er lastbilchauffører med plads i bilen?

Redigeret af DenRødeBaron
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ned mod munchen og innsbruck

Du kan forsøge her:

http://parkplatz-livesex.com/anzeige.php?dat=Parkplatzsex 1285869782.dat&verzeichnis=Parkplatzanzeigen/Plz9&von=60

http://www.rastplatz-treff.com/index.html?SID=773035831

Her skal man åbenbart være medlem for at få de gode kontakter.

Men jeg synes jeg har set flere lignende hjemmesider, så du skal nok bare søge lidt.

Jeg har også se en hjemmeside, hvor man nærmest udfra afkørslerne kunne finde det nærmeste bordello - og det var sådan set den jeg ledte efter, da du så er mere sikker få ikke bare at spilde din tid.

Nogle steder holder der vist også, ligesom ved grænsen ved Padborg, en eller flere campingbusser, hvor man kan ringe på og få en hurtig omgang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt nok der findes en hjemmeside, der koncentrerer sig om bordeller tæt på motorvejene, men jeg kan heller ikke lige huske, hvad den hedder. Jeg mindes nu ikke, den er særlig god. Jeg vil mene det bedste er at udse sig et område, og så søge specifikt der på Google i første omgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har set det på Ladevejen B4 mellem Uelzen og Gifhorn, Som ligger sydøst for Hamburg.

Piger arbejder ud fra mobilhomes og campinvogne, med står i vejkanten og viser herlighederne frem, kørte den vej hjem fra Harzen i Kr. Himmelfarts ferien da A7 var et langt vejarbejde.

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...