Hop til indhold

Motorvejs Piger? Rostock og ned efter?

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kender nogle rasteplads eller sådan fra Rostock og så nedefter

Har altid haft en fantasi at samle en op i min bil

Skrevet

Det kommer an på, hvad du mener med "nedefter". Men på vejen imellem Bad Schandau og Prag har jeg i hvert fald set en hel del.

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet den slags i Tyskland. Det kan selvfølgelig godt være, jeg bare ikke har spottet dem, fordi jeg ikke har kigget efter det, men jeg har bevæget mig en del rundt på de tyske motorveje.

I Polen derimod har jeg flere steder set piger stå langs vejene, dog ikke på motorvejene men kun almindelige hovedveje. Jeg har altid undret mig lidt over, hvor man gør det henne med disse piger, da de tit står på rastepladser og lignende ude midt i ingenting, evt. en skov. Måske deres primære kunder er lastbilchauffører med plads i bilen?

Redigeret af DenRødeBaron
skrivefejl

Skrevet

Skal ned mod munchen og innsbruck

Du kan forsøge her:

http://parkplatz-livesex.com/anzeige.php?dat=Parkplatzsex 1285869782.dat&verzeichnis=Parkplatzanzeigen/Plz9&von=60

http://www.rastplatz-treff.com/index.html?SID=773035831

Her skal man åbenbart være medlem for at få de gode kontakter.

Men jeg synes jeg har set flere lignende hjemmesider, så du skal nok bare søge lidt.

Jeg har også se en hjemmeside, hvor man nærmest udfra afkørslerne kunne finde det nærmeste bordello - og det var sådan set den jeg ledte efter, da du så er mere sikker få ikke bare at spilde din tid.

Nogle steder holder der vist også, ligesom ved grænsen ved Padborg, en eller flere campingbusser, hvor man kan ringe på og få en hurtig omgang ;-)

Skrevet

Det er rigtigt nok der findes en hjemmeside, der koncentrerer sig om bordeller tæt på motorvejene, men jeg kan heller ikke lige huske, hvad den hedder. Jeg mindes nu ikke, den er særlig god. Jeg vil mene det bedste er at udse sig et område, og så søge specifikt der på Google i første omgang.

Skrevet

Hej

Jeg har set det på Ladevejen B4 mellem Uelzen og Gifhorn, Som ligger sydøst for Hamburg.

Piger arbejder ud fra mobilhomes og campinvogne, med står i vejkanten og viser herlighederne frem, kørte den vej hjem fra Harzen i Kr. Himmelfarts ferien da A7 var et langt vejarbejde.

Pite

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.