Jernsvinet 13950 Skrevet 27. Juni, 2015 Ja, hvad siger I til en pige, der åbenbart ikke bryder sig om at blive fotograferet/jobbet og ser noget ulykkelig ud:https://sexnord.net/profile/11877/Kiel/Sisi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 27. Juni, 2015 Haha.. Ja i det mindste er billederne ægte. Håber hun smiler lidt mere til de besøgende. Hun har nok haft en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 28. Juni, 2015 Det kan jo være, at hun ikke er særligt komfortabel med at stå foran et kamera. Hendes kropsholdning på billederne giver mig et indtryk af, at hun ikke har erfaring i at få taget denne slags billeder (og så er det da en helt elendig fotograf, som vist ikke har gjort det store i at instruere hende).Hvis der var ansigt på mine billeder, ville I også kunne se, at jeg ikke altid synes det er fedt at stå foran et kamera. Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 28. Juni, 2015 Det er da muligt at hun ikke bryder sig om at blive fotograferet, men det siger da mere om fotografen end om hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg