Gcockz 4 Skrevet 27. Juni, 2015 Hejsa,Er her en bruger fra Sugardaters, der vil hjælpe mig? Har haft en god brevudveksling med profilen "lyserøde roser" og er bange for at hun har trykket forkert og blokeret mig istedet for at åbne sine billeder:-( Så hvis der er en der vil skrive til hende og fortælle at profilen "TheManager" leder efter hende og om det var et foråret tryk - så vil det være super!Og, hvis det ikke var en fejl så må jeg tage mit første indtryk til overvejelse :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MOMAS 1 Skrevet 28. Juni, 2015 Har skrevet til hende skal nok give besked hvis hun svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MOMAS 1 Skrevet 29. Juni, 2015 Jeg kan se beskeden er læst men der er intet svar kommet..... Måske hun skal i glemmebogen?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gcockz 4 Skrevet 29. Juni, 2015 Tak MOMAS,Hun har kontaktet mig igen og det var som jeg håbede Mange tak for hjælpen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 7. Juli, 2015 Der findes ingen profil med det navn. Det tætteste på er vel elsker røde roser https://sugardaters.dk/show?alias=elsker+røde+roser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg