Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte at der var en tid til en ny tur til Ratree 

Det var så jenny der lukkede op hun var rigtig sød og smilede  og ville rigtig gerne snakke hvilket jo altid er godt 

Vi gik ind på værelset sagde hvad jeg ville have hun fik 1000 kr og så var det slut med at være smile og snakke 

Fik så den dårligste massage jeg nogensinde har fået 

Det var bare tryk her og der også skulle hun vaske mig af med en karklud hele tiden

Og når jeg kommer sådan nogle steder er jeg altid nyvasket                                                 

Hun brugte meget lidt olie også brugte hun noget der lugtede som Tiger balsam 

Så var det tid til afslutningen og det kunne hun slet ikke finde ud af 

Sexen det var 2 hop og så var det med hånden for resten det føltes som om hun var ved at knække den af flere gang man måtte ikke røre nogen stedet overhovedet 

Aldrig mere jenny 

Men kommer tilbage til Ratree 

 

Redigeret af Ung-Bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte at der var en tid til en ny tur til Ratree 

Det var så jenny der lukkede op hun var rigtig sød og smilede  og ville rigtig gerne snakke hvilket jo altid er godt 

Vi gik ind på værelset sagde hvad jeg ville have hun fik 1000 kr og så var det slut med at være smile og snakke 

Fik så den dårligste massage jeg nogensinde har fået 

Det var bare tryk her og der også skulle hun vaske mig af med en karklud hele tiden

Og når jeg kommer sådan nogle steder er jeg altid nyvasket                                                 

Hun brugte meget lidt olie også brugte hun noget der lugtede som Tiger balsam 

Så var det tid til afslutningen og det kunne hun slet ikke finde ud af 

Sexen det var 2 hop og så var det med hånden for resten det føltes som om hun var ved at knække den af flere gang man måtte ikke røre nogen stedet overhovedet 

Aldrig mere jenny 

Men kommer tilbage til Ratree 

 

Er jo nermest en kopi af min oplevelse ( se tidligere indlæg) måske skal Ratree læse med her !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg talte med Ratree påpegede hun hvor vigtigt det er at have et godt ry og er godt produkt 

det virker som om at hun er gået lidt væk fra det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske i der har en dårlig oplevelse, skulle tage en snak med Ratree, og fortælle hende hvordan det står til, det er jo synd at en dårlig medarbejder skal ødelægge hendes butik, måske hun ikke er klar over at hende den såkaldte Jenny, absolut IKKE er et trækplaster, men nærmest skræmmer kunderne væk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...