Hop til indhold
Gæst

Aalborg sports thaimassage

Recommended Posts

Gæst

Så har jeg atter været på besøg ved Aalborg thai sportsmassage. 

Denne gang som ingen andre. Jeg møder op til aftalt tid. Dog er der tryk på. Da hun Pt. Har hjælp i form af en meget sød lækker lille sag. Med dejlige silibabser og en stram krop. 

Der var allerede en ind ved den unge. Så mutter gik igang med at massere mig. Og da ham inde ved pigen skulle gå. Blev der holdt et tæppe hen foran mig. Og jeg var ved at dø af grin. Efter han var skredet. Kom jeg ind til den unge pige. Som ikke kan massere for at redde sit liv. Men hun prøver. Hvilket gør meget. Men så smed hun tøjet. Og jeg måtte rører hvor jeg ville. Bare ikke hullet"det røde" men kunne ikke få nok af hendes lille numse som jeg gav små klap mens hun hyggede om lillemand. Og de dejlige silibryster. Det var pisse frækt. Og hun levede sig virkelig ind i rollen. Og jeg følte" noget jeg nok bare bilder mig ind" at hun nød det. Som hun vred sig. Og stønnede. Jeg nød det og kom så vildt. 

500kr for 1 time og 15 min

skynd jer. Mens hun er der drenge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder godt meget lækkert ;) jeg har været hende nogle gange men der var der ikke en ung pige der. er det noget du bestilte på forhånd eller var hun der bare ? ;) er der helt sikkert noget jeg vil prøve ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår på dagen var du der ?? Hvor hende den unge var der kunne da godt tænke mig og prøve og få denne oplevelse af hende den unge ?? Er der mulighed for mere end bare Hj ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder godt meget lækkert ;) jeg har været hende nogle gange men der var der ikke en ung pige der. er det noget du bestilte på forhånd eller var hun der bare ? ;) er der helt sikkert noget jeg vil prøve ;).

anede ikke der var andre. Jeg ringede bare for at hører om hun havde tid. Så kørte jeg der over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvornår på dagen var du der ?? Hvor hende den unge var der kunne da godt tænke mig og prøve og få denne oplevelse af hende den unge ?? Er der mulighed for mere end bare Hj ?? 

puha. Det ved jeg ikke. Måske hvis man er fast kunde. Du kan afprøve det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

puha. Det ved jeg ikke. Måske hvis man er fast kunde. Du kan afprøve det :)

jamen der er da ik andet for end man må prøve det og se efter om man kan komme tættere på hende.. Og se efter om hun giver noget mere i service.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen :-)

Er der nogle der har været ved hende for nyligt og kan fortælle lidt om hende/stedet?

Håber at høre fra jer :-) dejlig fræk dag til jer alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hyggeligt sted. Knap så diskret. Men hva fuck. Andre aner jo ikke om man bare skal have massage. Så er sku selv lige glad. Men desværre for længe siden jeg har været der. Gider ikke prøve andre steder da behandlingen er rigtig god. Man er vel gammeldags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja hun er god, og der er der ikke noget snyd med tiden :grin:

hun er ren klasse. Og kvalitet og pris hænger sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...