losser 99 Skrevet 27. Juni, 2015 Hej. I får lige en hurtig anmeldelse af mit besøg hos Mikki som annoncerer på ekstra bladet. Kan ik finde ud af at sætte link ind fra min mobil.Havde skrevet med hende frem og tilbage, da jeg har en times kørsel, og ville være sikker på hvad jeg fik ( af erfaring fra østpiger så snyder de med ydelser )Aftalte 30 min full service ( incl kys, super fransk, dansk, græsk) til 1000.Kommer frem til stedet som ik lige er så diskret. Der var fest ved naboen så jeg stod 2 min udenfor inden jeg blev lukket ind. Var squ bange for de skulle i byen og feste videre så var de rendt lige ind i mig. Nå men jeg kommer ind og det ligner pigen på billederne og hun er fra Bulgarien. Smider mig nøgen på sengen. Efter lidt kælen stopper hun gummi på og sutter (ik aftale lige som hun ik kyssede. Græsk fik jeg I øvrigt heller ik)Hun suttede kun lidt og så skulle der kneppes i forskellige stillinger. Var skuffet så kom hurtigt. Det var vist også hendes intention.Ude igen efter 17 min. Gentagelsefare : ingen (Holder mig fra nu af til danske piger og dem der har fået gode anmeldelser herinde ) Stedet 5/10Sex 3/10Pigen 7/10God weekend til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg