mazda 0 Skrevet 26. Juni, 2015 HejSkal til København,,, og overvejer at tage på en strip Club, jeg har set at http://www.7heavencph.dk/ har været nævnt her inde for nogle år siden, og har derfor nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med.... Er det stadigt et godt sted...?Hvad med pigerne er det danske piger der er på http://www.7heavencph.dk/ ?Hvor mange piger er på arbejde sådan et sted er der forskel på om det er onsdag, fredag eller lørdag ?Og smider de trusserne ?, Ellers nogle der kan anbefalede nogle, billige steder.... HilsenSøren "Mazda" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubbaquarks 31 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg kan på det kraftigste anbefale dig at besøge 7th Heaven. Jeg tror jeg har været der 5 gange inden for de sidste 3-4 år og det er en club af 1st klasse. Det skal dog siges at jeg kun har været på to andre stripklubber i København, så det er meget begrænset hvad jeg har at sammenligne med.7th Heaven er et rigtig lækkert indbydende sted. Der er massere af plads og det er ret playboy/Club agtigt indrettet på trods af at der er 10 Båse/sofa grupper der hvor podiet/scenen" er. 7th Heaven er kun for "gentlemen". Det betyder at du ikke skal forvente at komme ind hvis du er patte stiv og at du ryger ud hvis du ikke kan opføre dig ordentligt. Det er kun en stripklub (ihvertfald efter hvad jeg ved), så hvis du søger mere end det, er det ikke her du skal gå hen. Jeg har prøvet at være der på en helt almindelig onsdag og fredag og lørdag og hvergang har der været en fantastisk pose af blandede bolsjer. Selv på en tør onsdag, har der vel været 6-8 piger i lokalet. De piger jeg har mødt og snakket med, har været dejlige og søde at snakke med. Men jeg syntes alligevel at de har været lidt for hurtige til at spørge om jeg ikke skulle med i private room til en lap dance. En "privat" lap dance (hvor alt bliver vist på tæt hold) koster 400 kr for 5 minutter. Private lap dance som de kalder det, betyder desværre ikke at du er alene med pigen. Du bliver ført ind i et Lækkert lounge area, hvor du sidder sammen med de andre fyre som også har køb en privat lap dance af nogle af de andre piger. Ja ja, så´n er det jo. Dine øjne skal nok selv finde ud af hvad de gider kigge på. Men på en onsdag kan du godt sidde i fred og nyde 5 fantastiske minutter uden der er andre i lokale. Jeg har fået kys og fået lov til at røre og pille en lille smule på to af mine besøg, men det er forskelligt fra pige til pige. Udsmideren skal vist helst ikke se at der forkommer noget af den slags, så jeg fik kys og berøring fordi hun selv havde lyst og holdte øje med hvor han var henne. Det koster 100 kr for indgang og 50 for en flaske øl hvilket jeg syntes er en helt fantastisk pris. Det kunne da være at man skulle slå et smut forbi imorgen hmmm. Men God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg kommer på 7th Heaven med venner og forretningsforbindelser og kan sige god for stedet, der er både danske og udenlandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Men..Bliver man ikke flået for sine seddeler?"Dont you want a drink" siger den forførerende unge pige med det lange dejlige hår og forførende brune katteøjne mens hendes smil lyser op med kridthvide tænder..( Pris ex. Øl på flaske Heineken fra 200 kr. 0,33 liter.)400 kr. for a private show and I show you heaven while you touch my boobs".(10 minutter)"By the way. Im thirsty..Can you get us something to drink..?"Sådan forsætter det indtil der er nye kunder i døren..og pigerne kaster sig over dem: " Hi handsome. Im Thirsty"Hmm. Har ikke oplevet at trusserne blev så våde at de måtte af under et "private show."Måske er det sjovere hvis man er i selskab med 6-8 fyre og bare skal have en sjov aften, men så vil jeg hellere vente lidt (spare op) og bruge pengene på en en-til-en intim oplevelse med en pige som forkæler mig på et lagen og giver den gas.Men kan sige: "Been there. Done that" og sætte flueben udfor dette PS. Mazda laver dejlige biler. Total undervurderet. Redigeret 27. Juni, 2015 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Juni, 2015 Men..Bliver man ikke flået for sine seddeler?"Dont you want a drink" siger den forførerende unge pige med det lange dejlige hår og forførende brune katteøjne mens hendes smil lyser op med kridthvide tænder..(200 kr)300 kr. for a private show and I show you heaven while you touch my boobs"."By the way. Im thirsty..Can you get us something to drink..?"Sådan forsætter det indtil der er nye kunder i døren..Det styrer du selv, nogle af mine venner blev "lokket/fristet" til at tage private dance og købe ladydrinks, men jeg har så meget erfaring på klubber at jeg kan godt styre udenom pigernes salgstaler og dreje samtalen over på noget andet. Det er typisk newbies og svage sjæle som bliver "flået" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Det er så rigtig nok. Og selvfølgelig gør pigerne det.Det var en spændende oplevelse i et private room og pigen var ung (24 til 28 år?) og mørkhåret, sødt ansigt. Lige efter mit hoved.Næppe fra: "Italy"..Nok nærmere Polen, Ungarn, Ukraine. Hun var i hvertfald smuk og en jeg godt kunne ha' sex med..af flere omgange endda. Så jo, det var en oplevelse.Det er ikke fordi jeg "blev rullet" sådan fuldstændigt. Havde bare glemt at læse "spillereglerne" inden jeg gik ind. Redigeret 27. Juni, 2015 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Det er så rigtig nok. Og selvfølgelig gør pigerne det.Det var en spændende oplevelse i et private room og pigen var ung (24 til 28 år?) og mørkhåret, sødt ansigt. Lige efter mit hoved.Næppe fra: "Italy"..Nok nærmere Polen, Ungarn, Ukraine. Hun var i hvertfald smuk og en jeg godt kunne ha' sex med..af flere omgange endda. Så jo, det var en oplevelse.Det er ikke fordi jeg "blev rullet" sådan fuldstændigt. Havde bare glemt at læse "spillereglerne" inden jeg gik ind. Man ved hvad man går ind til når man går på stripklub, jeg kommer ikke på stripklub for at få sex, så du skal ikke sammenligne det brugte beløbet med købesex for så er du gået forkert, så tag på bordel hvis du vil have sex. Jeg kommer på stripklubben for hyggens skyld med venner og forretningsforbindelser og for at nyde den erotiske atmosfære. Pigerne gør bare deres arbejde - de får en lille basisløn og er nød til at sælge lab/private dance, drinks og champagne - det er spillereglerne. Nogle stripklubber har champagne op til 500.000 kr. per flaske... den sidste dumrian er ikke født endnu Redigeret 27. Juni, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg