Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 HejForsøgte mig hos dem)Malene), Åbovej i AarhusDet var som sådan udemærket, den tid hun brugte på ryg og ben, men så snart jeg var vendt om, spurgte om den også skulle have, 600 for hj og 800 hvis hun skulle tage tøjet af, jeg valgte med tøj.Jeg tror det tog ca. 45 min, jeg er glad for, at jeg ikke gav 800, jeg kommer ikke igen, jeg ved ikke hvad hun hed, men lidt buttet var hun ikke - ikke fed, men bare sådan lidt mere end de fleste af de thaier jeg har besøgt. Jeg kommer ikke igen - og jeg kan godt forstå, hvis de ikke har mange kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 26. Juni, 2015 800 for full service ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Nej 800 for hj, hvor hun ville tage tøjet af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 27. Juni, 2015 Så du kommer ikke igen fordi hun var buttet eller??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Fordi det var en dårlig oplevelse, jeg er ligeglad med kropsformen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14056 Skrevet 27. Juni, 2015 Fordi det var en dårlig oplevelseHvordan dårlig? Forstod hun ikke at pirre dig med en finger rundt om glansen - eller på oversiden med flad, udstrakt hånd? Eller kiggede hun dig bare ikke i øjnene imens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg