PHD 271 Skrevet 26. Juni, 2015 Er der nogle der har været hos denne tilsyneladende mega lækre tøs ?http://www.afrodites-piger.dk/index-r.htm - desværre virker billede ikke, men det gør det her:https://tabooify.dk/#acc_details_113 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 18. Juli, 2015 jeg er også nysgerrig her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patricia og Celina 92 Skrevet 18. Juli, 2015 Jeg ved i hvert fald at hun er en super sød pige som giver sig god tid til gæsterne. (Nej, jeg er ikke hende, men kender hendes telefondame) og telefondamen har sagt at hun bruger for lang tid inde ved gæsterne. - Hvilket jo ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 19. Juli, 2015 Tak for input. Er der nogen der har erfaringer med hende og kan give noget feedback på de næsten utrolige bryster?M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afrodites piger 2 Skrevet 19. Juli, 2015 (edited) sidder og undre mig hvordan kan patricia og celina svare på det da i ikke er i husetvh afrodite Redigeret 19. Juli, 2015 af afrodites piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 19. Juli, 2015 sidder og undre mig hvordan kan patricia og celina svare på det da i ikke er i husetvh afroditeDu kan jo læse hvad de rent faktisk skriver måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 20. Juli, 2015 Nogen der har noget substans at byde ind med og som har besøgt Camilla? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 21. Juli, 2015 (edited) Jeg har besøgt Camilla, og her er en kort beskrivelse.Camilla er bund-ærlig med sine beskrivelser. Hun er en solid velnæret pige med stor appetit på livet. Er man efter anorektiske smånips skal man næppe besøge hende. Hendes bryster er s-t-o-r-e, men som med så meget andet er et billede i den rette vinkel mere imponerende end et billede med klap for linsen. Hun er ungpige-charmerende og kysser dybt og lidenskabeligt som i en drøm. Vi havde en svedig og til tider små-vild time, som jeg tænker tilbage på med glæde; der var fuld GFE på drengen og hun nød klart også seancen selv. Dejligt med en pige, der fuldt ud lever sig ind i det.Camilla træffes til tider også i mere privat regi via annoncelight.Go for it; er hun som type i din målgruppe (stor, GFE, kysseri, lidenskabelig, booobs) fortjener både du og hun oplevelsen! Redigeret 21. Juli, 2015 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg