Hop til indhold

Frøken Sisse - Støvring

Featured Replies

Skrevet

d'Herrer,

link: https://annoncelight.dk/showad/185196

- jeg er nødt til at rapportere en uheldig begivenhed i går - Jeg ringede til Frøken Sisse om formiddagen og bookede en tid kl. 18.30. Jeg fik at vide at jeg skulle ringe til hende når jeg mødte frem på stedet. Jeg mødte på det aftalte sted i Støvring kl. 18.29 og ringede... Telefonen gik på tlf-svarer. Jeg blev ved med at ringe indtil kl. 18.55 med samme resultat. Herefter kørte jeg med uforrettet sag...

Jeg ville egentlig lade tvivlen komme hende tilgode, men efter at have læst adskillige indlæg her på EG om netop Frøken Sisse, vil jeg dele min oplevelse med jer.

PhileasFogg

Skrevet

Måske hun ikke har tlf dame med og at hendes gæst før dig har forlænget tiden så skrider tidsplanen nemlig men rigtig æv for dig. 

Ellers kan jeg kun anbefale dig at kontakte hende igen eller finde en anden sød pige at besøge måske Heidi som er samme sted engang imellem og den sidste pige på stedet får ikke min henvisning af mange årsager.

Lykke til dig.

Oda

Skrevet
  • Author

- det var netop derfor jeg ville lade tvivlen komme hende tilgode...  og tak for tippet!!

PF

Skrevet

Måske hun ikke har tlf dame med og at hendes gæst før dig har forlænget tiden så skrider tidsplanen nemlig men rigtig æv for dig. 

Ellers kan jeg kun anbefale dig at kontakte hende igen eller finde en anden sød pige at besøge måske Heidi som er samme sted engang imellem og den sidste pige på stedet får ikke min henvisning af mange årsager.

Lykke til dig.

Oda

Men så kan jeg henvise til Maria  ;-)

Skrevet

d'Herrer,

link: https://annoncelight.dk/showad/185196

- jeg er nødt til at rapportere en uheldig begivenhed i går - Jeg ringede til Frøken Sisse om formiddagen og bookede en tid kl. 18.30. Jeg fik at vide at jeg skulle ringe til hende når jeg mødte frem på stedet. Jeg mødte på det aftalte sted i Støvring kl. 18.29 og ringede... Telefonen gik på tlf-svarer. Jeg blev ved med at ringe indtil kl. 18.55 med samme resultat. Herefter kørte jeg med uforrettet sag...

Jeg ville egentlig lade tvivlen komme hende tilgode, men efter at have læst adskillige indlæg her på EG om netop Frøken Sisse, vil jeg dele min oplevelse med jer.

PhileasFogg

Havde faktisk overvejet at besøge hende.

Skrevet

Maria er dejlig :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.