Hop til indhold
PhileasFogg

Frøken Sisse - Støvring

Recommended Posts

d'Herrer,

link: https://annoncelight.dk/showad/185196

- jeg er nødt til at rapportere en uheldig begivenhed i går - Jeg ringede til Frøken Sisse om formiddagen og bookede en tid kl. 18.30. Jeg fik at vide at jeg skulle ringe til hende når jeg mødte frem på stedet. Jeg mødte på det aftalte sted i Støvring kl. 18.29 og ringede... Telefonen gik på tlf-svarer. Jeg blev ved med at ringe indtil kl. 18.55 med samme resultat. Herefter kørte jeg med uforrettet sag...

Jeg ville egentlig lade tvivlen komme hende tilgode, men efter at have læst adskillige indlæg her på EG om netop Frøken Sisse, vil jeg dele min oplevelse med jer.

PhileasFogg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske hun ikke har tlf dame med og at hendes gæst før dig har forlænget tiden så skrider tidsplanen nemlig men rigtig æv for dig. 

Ellers kan jeg kun anbefale dig at kontakte hende igen eller finde en anden sød pige at besøge måske Heidi som er samme sted engang imellem og den sidste pige på stedet får ikke min henvisning af mange årsager.

Lykke til dig.

Oda

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske hun ikke har tlf dame med og at hendes gæst før dig har forlænget tiden så skrider tidsplanen nemlig men rigtig æv for dig. 

Ellers kan jeg kun anbefale dig at kontakte hende igen eller finde en anden sød pige at besøge måske Heidi som er samme sted engang imellem og den sidste pige på stedet får ikke min henvisning af mange årsager.

Lykke til dig.

Oda

Men så kan jeg henvise til Maria  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

d'Herrer,

link: https://annoncelight.dk/showad/185196

- jeg er nødt til at rapportere en uheldig begivenhed i går - Jeg ringede til Frøken Sisse om formiddagen og bookede en tid kl. 18.30. Jeg fik at vide at jeg skulle ringe til hende når jeg mødte frem på stedet. Jeg mødte på det aftalte sted i Støvring kl. 18.29 og ringede... Telefonen gik på tlf-svarer. Jeg blev ved med at ringe indtil kl. 18.55 med samme resultat. Herefter kørte jeg med uforrettet sag...

Jeg ville egentlig lade tvivlen komme hende tilgode, men efter at have læst adskillige indlæg her på EG om netop Frøken Sisse, vil jeg dele min oplevelse med jer.

PhileasFogg

Havde faktisk overvejet at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...