Hop til indhold
fyr9000

Søger silikonebryster - igen

Recommended Posts

Jeg ved der har været en del tråde om emnet gennem tiden men der er jo piger der starter og stopper hele tiden så hvis nogen kan anbefale en fræk pige må i gerne kommentere.

Jeg søger selv meget store silikone bryster, altså mere end en F-skål, i jylland ( gerne nordjylland ;-) ) Her er et par bud

Jeg har besøgt 3 af pigerne og de var alle helt fantastiske. Er der nogen jeg har glemt? Skriv gerne en kommentar

Der er også piger med E-F skål, som bestemt er interessante, f.eks.

 

Redigeret af fyr9000
tilføjet flere piger til listen

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Trine,Silvia og Salina ,og kan kun tale positiv om alle tre.

trine har de største,Silvia den yngste og Salina med på den værste.

luxsus Barbie har jeg også haft fornøjelsen af,på daværende tidspunkt kaldte hun sig Sille Malou .

hun er mindst ti år ælder end hvad der tår i annonce og noget af det kedeligste jeg har besøgt,derudover kontakte hun mig på SMS ....

Er der nogle der har besøgt Viktoria Darling ? http://haderuppigerne.dk/viktoria-darling/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde overvejet at booke et hotel, da hun ikke køre til Midtjylland,  men vil bare gerne høre fra andre hvordan hun er.

 

forresten er der Angelina Angel i Århus 

http://www.aarhus-stjernepigerne.dk/pigerne/angelina-angel/

 

Hun er rigtig sød dog med en del tattoos normalt ikke noget jeg tænder på men synes nu ikke det gjorde noget 

Du må da have penge nok, hvis du kan booke et HELT hotel :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også DinaG. En rigtig, rigtig sød og dejlig pige, der er på hotel i Aarhus fra 2/7 til 5/7.

Gode, ægte bryster. Jeg vil selv en tur forbi hende, næste gang hun er på hotel omkring Vejle :-)

Mvh. - Mr72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har silikone og en h skål.. kom og besøg mig i haderuppigerne.dk  cat :-)

Tak:wink: -får stådreng af dine nye billeder. Har du fået forstørret brysterne for nyligt, kan vi se nogle flere billeder af hvor lystigt dine fortin nu strutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...