Hop til indhold
Guest M-til-M erotisk massage

Profilstatus og signaler

Recommended Posts

Da jeg kom til at annoncere lidt for mig selv i en tråd, blev jeg af administrator foreslået at få ændret status til gigolo. Det er jeg imidlertid lidt betænkelig ved, da mine ydelser er baseret på erotisk massage og ikke sex som sådan.

Men jeg er mere bekymret for signalværdien i den status. Jeg tænker at en del potentielle kunder måske vil kvie sig ved at frekventere en gigolo, men ikke vil have det samme problem med en mandlig massør, der gerne masserer intimt også. Problemet er, at ingen af statustyperne passer rigtigt til mig.

Så jeg har et spørgsmål til jer mænd, der (måske) kunne finde på, at få en erotisk massage af en mand: Ville det betyde noget for jer, hvis vedkommende her på EG havde status som gigoglo i forhold til hvis han havde status som medlem?

Håber på gode input. Skriv også gerne pm.

:) M til M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Tilbyder du svensk, fransk og/eller græsk under/efter massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svensk indgår, fransk kan tilkøbes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svensk indgår, fransk kan tilkøbes.

så er du altså gigolo i min optik :)  

normalt sælger gigoloer sex til piger hvor navnet for dem der sælger til mænd er trækkerdrenge - men da sidstnævnte primært forbindes med gadeprostitution, så skyder det jo helt ved siden af målet

jeg ved sgu ikke lige hvad du skal kaldes, for der er ikke rigtig noget navn for det du er - så skal vi opfinde et... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

M - M 

Er det så ikke sex du tilbyder ?? uden at være fordømmende så er vel alle former for udløsning vel sex ?? 

jeg ved godt at branding er en del af gamet men ikke at sige at du ikke er gigoglo er vel en sandhed med modfikationer ?! eller 

hvad er dine egne forslag til en "titel"  ?

Hilsen 

helene  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det blot et spørgsmål om ord. Jeg er helt på det rene og afklaret med, at det er en sexuel ydelse, jeg tilbyder. Det er også mest signalværdien over for potentielle mandlige kunder, som måske ikke normalt ville opsøge en mand til den slags, jeg er bekymret for.

Jeg kunne da godt forestille mig en titel som massør eller intimmassør :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må ma da kalde et klassisk First-World problem :shock:

hvad bliver det næste... Måske det her....

image.jpg

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var også min første tanke, men det er ikke for "enkeltudbydere", fik jeg at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ikke have problemer med at du kalder dig selv gigolo slvom jeg kun gik efter erotisk massage.. ligeså vel som jeg ikke har problemer med at thaipiger jeg går til for at få massage kalder sig glædespiger .. eller hvad de nu kalder sig

MH Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du om nogen burde da "brainstorme" for hårdt Bonobo... der er ikke lang tid til d. 4/7 :D:P

Det var også min første tanke, men det er ikke for "enkeltudbydere", fik jeg at vide.

Jeg ville ikke have problemer med at du kalder dig selv gigolo slvom jeg kun gik efter erotisk massage.. ligeså vel som jeg ikke har problemer med at thaipiger jeg går til for at få massage kalder sig glædespiger .. eller hvad de nu kalder sig

MH Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du om nogen burde da "brainstorme" for hårdt Bonobo... der er ikke lang tid til d. 4/7 :D:P

Jeg behøver ikke brainstorme.... jeg har andre til at gøre arbejdet for mig :P

Iøvrigt blev der også spurgt hvilken kategori M til M skal proppe sig selv i og hvordan der bliver modtaget af "gæsterne" og ikke så meget andet :D :P 

god weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se at M-M ikke rigtig kan finde et "hjem" i den noget asymmetriske medlems taxonomi på EG. Asymmetrisk fordi der er to grupper der dækker administration og moderation (måske 20 personer), der er 5 kategorier for udbydere af diverse services (måske nogle få 100) og en kategori for alle os andre tusindvis af medlemmer.

Det der må være relevant er vel at brugere der færdes på forummet kan se hvilken rolle skribenterne har. Der synes at være 3 overordnede, Administratorer (inkl. moderatorer), Medlemmer (M/K/T...., hvoraf de fleste, men næppe alle er kunder) og individer/organisationer (M/K/T....) der servicerer kunderne med forskellige ydelser.

Der er forsøgt en vis findeling af Service yderne, men den er så vidt jeg kan se ikke komplet, Gigoloer er da som Jasmin skriver en Mand der glæder Kvinder for betaling. Og ligesom M-M er der måske andre der ikke finder en retvisende niche. Helt stringent kunne man vel kalde alle service ydere GP som i Glædes Person:wink:, selvom det lyder lidt for politisk korrekt og Svensk i denne sammenhæng, ellers er de vel alle "Service Ydere" eller "Udbydere af Services" hvad enten de er enkelt personer, klinikker etc. og uanset køn og niveau af seksuelt indhold. Det Service Yderne gerne vil afsløre vedr. deres service kan de jo inkludere i navnet lige som M-M har gjort. Med hensyn til de dejlige damer der har kommenteret ovenfor, så ved vi jo godt hvilke services der kan fås der.

Det er sgu for kompliceret her kl 0400 :shock:, godnat alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det blot et spørgsmål om ord. Jeg er helt på det rene og afklaret med, at det er en sexuel ydelse, jeg tilbyder. Det er også mest signalværdien over for potentielle mandlige kunder, som måske ikke normalt ville opsøge en mand til den slags, jeg er bekymret for.

Jeg kunne da godt forestille mig en titel som massør eller intimmassør :) 

intimmassør er titlen på dig ,så ville jeg besøge dig hvis det ikke var pga afstanden.en gigolo er i mit hoved en ung smart fyr ,og det ikke lige mig .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intimmassør synes jeg er et rigtigt godt bud på et nyt gruppenavn. Der er også en del kvinder, som tilbyder diverse former for massage/intimmassage og som ikke tilbyder gensidige seksuelle ydelser. Disse ville sikkert også finde sig bedre til rette i en sådan gruppe end under Glædespiger.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...