Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag besøgt Ratree igen igen det var ny pige Bella der lukkede op har haft mange gode oplevelser på stedet og det er mit favorit sted.

ligger mig på briksen og den smukke Bella igen en go massage!Lidt hurtig Hj

så i bad bliver vasket godt af Bella.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella er en dejlig yngre thai kvinde omkring de 30. Jeg kan kun anbefale hende, hun er meget køn og sød, kan massere rimeligt og resten er også godt inklusive badet bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Ratree igen forleden, mødte Ratree selv. Uh, hun var i topform. 1000,- for en time, som nemt gik over tiden. Hun blev ligesom ved efter jeg var færdig, så meget så at vi lige måtte se om jeg kunne blive færdig igen (det gik dog ikke). Hun sagde bagefter, at hun var kommet over 10 gange undervejs - og det er jo rart at høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Var hos Ratree igen forleden, mødte Ratree selv. Uh, hun var i topform. 1000,- for en time, som nemt gik over tiden. Hun blev ligesom ved efter jeg var færdig, så meget så at vi lige måtte se om jeg kunne blive færdig igen (det gik dog ikke). Hun sagde bagefter, at hun var kommet over 10 gange undervejs - og det er jo rart at høre.

KUN 10x - det var ikke meget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ratree en enkel gang. Ringede og bestilte tid ved midnats tid efter deres lukke tid. Jeg aftalte at mødes med hende selv. Da jeg kom mødte jeg en pige som jeg tror var bella, som ville tage imod mig. Da jeg er studerende og ikke har så mange penge bad jeg bare om at mødes med ratree som aftalt, fordi jeg mente at hendes priser var i den dyre ende. Hun hentede Ratree og fulgte mig i et andet rum, jeg fortalte hende hvor meget jeg havde på mig og at jeg gerne ville have en god omgang masssage, helst b2b. Jeg fik en blanding af b2b, tantra med en knald og blow efterfølgende. Ratree var virkelig glad, dansende og smilende undervejs. Der var dog rigtig koldt da jeg var der så jeg fik ikke særligt meget nydelse som jeg havde forventet, men big thumbs up herfra og de bedste anbefalinger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Bella igen forleden, mødte Bella selv. 1500,- for en time, som nemt gik over tiden. Næsten 2 timer.

Hun er go og knalde med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

Bella er en dejlig yngre thai kvinde omkring de 30. Jeg kan kun anbefale hende, hun er meget køn og sød, kan massere rimeligt og resten er også godt inklusive badet bagefter.

Hej!

Kan i beskrive Bella eller de andre pigerne hos Ratree?

Er hon lav/høj, tynd eller buttet etc?  Jeg ser kun billeder på Ratree selv i annoncen men hon er ikke rigtigt min type.

Med venlig hilsen

Andrew

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...