Hop til indhold
Lauragb

Gangbang i Århus d. 6. og 7. juli

Recommended Posts

Frække slanke mænd 18-50 år søges til frækt gangbang i Århus
Hej frække mænd! Jeg hedder Laura og er en 30 årig studine, der fantaserer om at blive kneppet af flere fyre på en gang. Jeg er 180 høj, 68 kg, C-skåls bryster og har smukt langt rødblondt hår.
Jeg har svært ved at få pik nok, elsker at sutte pik, og særligt når min mund bliver fyldt med varm sperm jeg kan lege med og sluge - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt i alle huller! Jeg er dog kun til meget blid analsex. (Al sex er med kondom dog ikke blowjob)
Mandag d. 6. juli er det fra 18.30-21.30 og tirsdag d. 7. juli er det fra 10-13.
Det koster kr. 1000,- at deltage i en time og kr. 1400,- for 2 timer, alle 3 timer koster 1800 og hvis du også vil have analsex, så koster det kr. 300,- i tillæg.

Bemærk, henvendelser om andet end Gangbang’et bliver ikke besvaret! Dog kan der til selve gangbang’et ligges en seddel, hvis der skulle opstå et ønske om eneaftaler, dette er dog til helt andre priser! Der sendes ikke flere billeder end dem der er på annoncen.

Adressen på stedet hvor det afholdes udsendes via sms en time inden det starter, så ved tilmelding venligst skriv et mobil nr. som jeg kan sms’e til.

foto allan 016 (2).jpg

foto allan 008.JPG

IMG_3797.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja ligemeget, man skal jo være max 50 og slank - så der har jeg ingen chancer for at være med
jeg er buttet og for gammel, nå skidt så bruger jeg mine penge et bedre sted..

 

Synes jeg kan mindes at hun engang har været med i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frække slanke mænd 18-50 år søges til frækt gangbang i Århus
Hej frække mænd! Jeg hedder Laura og er en 30 årig studine, der fantaserer om at blive kneppet af flere fyre på en gang. Jeg er 180 høj, 68 kg, C-skåls bryster og har smukt langt rødblondt hår.
Jeg har svært ved at få pik nok, elsker at sutte pik, og særligt når min mund bliver fyldt med varm sperm jeg kan lege med og sluge - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt i alle huller! Jeg er dog kun til meget blid analsex. (Al sex er med kondom dog ikke blowjob)
Mandag d. 6. juli er det fra 19-20 og tirsdag d. 7. juli er det fra 10-11.
Det koster kr. 1000,- at deltage og hvis du også vil have analsex, så koster det kr. 300,- i tillæg.

Bemærk, henvendelser om andet end Gangbang’et bliver ikke besvaret! Dog kan der til selve gangbang’et ligges en seddel, hvis der skulle opstå et ønske om eneaftaler, dette er dog til helt andre priser! Der sendes ikke flere billeder end dem der er på annoncen.

Adressen på stedet hvor det afholdes udsendes via sms en time inden det starter, så ved tilmelding venligst skriv et mobil nr. som jeg kan sms’e til.

foto allan 016 (2).jpg

foto allan 008.JPG

IMG_3797.JPG

Tiderne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja ligemeget, man skal jo være max 50 og slank - så der har jeg ingen chancer for at være med
jeg er buttet og for gammel, nå skidt så bruger jeg mine penge et bedre sted..

 

Synes jeg kan mindes at hun engang har været med i vejle

Tjaa, jeg går ind under samme "katagori", men så bruges finanserne så bare et andet sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm... Kan være hun står for GB'et selv, siden hun kan tillade sig at stille lidt andre krav, end hvad ''vi'' plejer at have med at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

undrer mig også hvorfor det er dyrer ,måske den søde laura kan gi en forklaring på det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da vist en bagmand eller andet , kan se hun udlejes til bukkake d.7.7 fra klokken 17-19  i Aahus C

Har været på Annoncelight de sidste par dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentligt overvejet at køre il Århus, men jeg syntes det drejer i en lidt useriøs retning - det handler vist om at nogen skal tjene så mange penge så let som muligt på kortest mulige tid...

 

Jeg venter til en af de mere interessante i Vejle kommer igen, der får man da det man kommer for :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun give tvivlerne ret - der er for mange bolde i luften fra den mail adresse bag det GB/bukkake....lugter langt væk af "minimum indsats og maximum payout"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine herrer tiden blev ændret da der var for få tilmeldte..men de få, der kom fik fuld valuta. Kan jeg jo altid sige, men den mørke herrer med den store pik fra vejle gb'et var der, så spørg ham ;) Jeg afholdte det selv og satte krav på, da jeg ikke kunne leve med standarten på mænd til det i Vejle. I min optik er man for fed, hvis man er så stor, at man ik kan tørrer sig selv ordenligt i røven. Det er ik for at fornærme nogen, men jeg gør det her, til forskel for andre, der kun vil tjene penge, også fordi det skal give mig noget og være frækt!

Om man så finder mig sippet el ej, så har jeg nok bare også grænser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men de få, der kom fik fuld valuta. Kan jeg jo altid sige, men den mørke herrer med den store pik fra vejle gb'et var der, så spørg ham ;) 

"den mørke heŕrer" bekræfter hermed at har deltaget i hendes GangBang og fik fuld valuta for pengene. Vi var kun 3, så selvom det var kun en time, var der god tid til alle.

@Laura: jeg er ikke til bukkake, men er klar hvis du holder GB igen. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"den mørke heŕrer" bekræfter hermed at har deltaget i hendes GangBang og fik fuld valuta for pengene. Vi var kun 3, så selvom det var kun en time, var der god tid til alle.

@Laura: jeg er ikke til bukkake, men er klar hvis du holder GB igen. 

Glad for du nød det... desværre tror jeg min gangbang "karrriere"   er helt slut...  jeg nøjes med bukakke og nogle eneaftaler fremadrettet....

Knus

 

 

 

 

,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...