Hop til indhold
Singelswingerfyr

Candy 18 år

Recommended Posts

Jeg har den samme mistanke. Hun har vist fået blandet anmeldelser - plus for at være flot og fræk (hvis man er til petite piger med silikone bryster), men vist ret blank og passiv i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Talte med Candy på telefonen!

Hun lød som om hun var fra Sjælland, og noget ældre end 18 år.

Bedømt alene på stemmen lød hun som om hun var 25-30 år.

Hvor mange 18 årige piger har fået nye bryster i den størrelse?

Derfor tog jeg ikke turen i bilen

 

Jeg vil være glad for en førstehåndsberetning fra fronten :) Vil nødig gå glip af guld :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kalder sig selv for Sara i dag på Annoncelight og er den samme som går under de andre navne. . Kender hende fra da hun startede. 

Hun er nemlig ret så blank og dårlig i sengen, og efter at hun er begyndt at tilbyde sig selv uden gummi ja så er den helt udelukket herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er hende, men efter Stiflers indlæg er hendes annonce pludselig forsvundet, måske kan hun mærke hende kundekreds bliver mindre og mindre.

Men der er heldigvis en ny pige i området https://annoncelight.dk/showad/194263 men har en meget lumsk mistanke om de 2 piger på en eller anden måde har noget med hinanden at gøre :)

Det har de vist ikke. Er ret sikker på det er det samme sted som en der kalder sig Sofie bruger nogen gange. Har vist oven i købet læst noget godt om stedet engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Candy snyd mig for 12.000 Kr. da vi havde aftalt en nat, og en time efter hun var ankommet og jeg var på WC var hun smuttet og pengene var væk.. Den 1 time hun var der snakkede hun bare i telefon og lavet alt muligt andet. Hun nåede ikke engang at smide tøjet. SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA HENDE!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hendes krop -Sådan ser hun ikke ud længer. Hun har silikone bryster, men resten af hendes krop er virklig tyndt. Hun ligner en der har været på narko alt for længe. Ik fordi jeg har noget mod folk gøre det, men hun er ikke et gram fedt på kroppen læmgere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...