Hop til indhold
McSwain2

Luderleg (par) Århus/Jylland

Recommended Posts

Lad være med det, hun er meget lidt pæn, og giver den dårligste superfransk i mands minde, jeg er simpelthen nulstillet nu. Det er vist også nogle år siden hun vejede 62 kg. Selv om billederne godt kunne antyde en flot krop er det desværre ikke tilfældet, lidt mave, lad gå, men tykke, tykke lår og stor røv.

Så medmindre du tænder på ovenstående, og at manden er med, sidder på sengekanten og filer banditten. Jeg vil absolut ikke anbefale dem, selv om prisen er så lav som 800kr, for en time.

For den pris kan du få en lille fiks polak i 30 minutter, hvad jeg langt ville foretrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft besøg af dem for ca 2 år siden . Og det er rigtig hun er ikke god til at sutte  faktisk meget dårligt , men hun

vil altså gerne kneppe og hun kan li det , syntes hun var en pæn dame flotte bryster og manden blev pænt i lokale ved siden af og

drak kaffe , søde mennesker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft besøg af dem for ca 2 år siden . Og det er rigtig hun er ikke god til at sutte  faktisk meget dårligt , men hun

vil altså gerne kneppe og hun kan li det , syntes hun var en pæn dame flotte bryster og manden blev pænt i lokale ved siden af og

drak kaffe , søde mennesker

Smag og behag er forskellig, men vil give dig ret i flotte små bryster med frække brystvorter, der blev godt stive. Det var også min opfattelse, hun nød det. Og søde mennesker, ja bestemt!

Men ikke noget jeg vil gentage eller anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...