Hop til indhold
peterhansenx

Nogle kunne ikke holder fingrene fra kagedåsen

Recommended Posts

En massageklinik er vel også en af de mest oplagte steder at begå røveri. Offeret bliver jo nærmest taget med bukserne nede, flere af vidnerne ønsker ikke at vidne og der flyder med sorte penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er så, vil mobilbetaling hjælpe på et problem som dette?
Eller vil kunderne foretrække kontant betaling fremfor mobilbetaling fordi de ikke ønsker at have det stående sort på hvidt at de brugt X antal kroner på en ydelse på deres kontoudtog?

Jeg er foretrækker selv kontant, men vil ikke have noget imod at betale med Mobilepay hvis muligheden var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tænkte præcist det samme, men jeg tror både pigerne og kunderne foretrækker de 100% annonyme (og sorte) kontanter.

jeg har dog set et par steder, der skriver de modtager MobilPay, så måske ?

Redigeret af peterhansenx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er så, vil mobilbetaling hjælpe på et problem som dette?
Eller vil kunderne foretrække kontant betaling fremfor mobilbetaling fordi de ikke ønsker at have det stående sort på hvidt at de brugt X antal kroner på en ydelse på deres kontoudtog?

Jeg er foretrækker selv kontant, men vil ikke have noget imod at betale med Mobilepay hvis muligheden var der.

Spørgsmålet er måske snarere om klinikkerne vil have det stående sort på hvidt, at de har tjent så og så mange kroner, så de både skal afregne moms + indkomstskat mv. ;-)

Men en lovliggørelse af bordeldrift, så de ansatte kunne ansættes og aflønnes som i det almindelige erhvervsliv, ville ihvertfald fjerne en af de væsentligste hurdler i den forbindelse

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har egentlig mobilepay, men er lidt tilbageholdende med at bruge det, da kunden så har mit borgerlige navn. Det ville da være betydelig nemmere for mig at bruge det, da det sparer mig for at rende i banken og selvfølgelig også sætter risikoen for overfald betydelig ned..... Undskyld jeg siger det, men man er altså lidt noller, hvis man ligger inde med så mange penge! 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pia, gæsterne behøver ikke få dit rigtige navn. Man må kun ha en MobilePay pr cpr.nr, så jeg har en privat til mig selv plus en firmakonto. Du kan ringe til Danske bank erhverv, for at oprette en konto. Det er lidt mere omstændigt at oprette end den private, men når den først kører virker det fint. Dog får man en konto hos Danske bank, så man selv skal ind og overføre til sin egen bankkonto.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er måske snarere om klinikkerne vil have det stående sort på hvidt, at de har tjent så og så mange kroner, så de både skal afregne moms + indkomstskat mv. ;-)

Men en lovliggørelse af bordeldrift, så de ansatte kunne ansættes og aflønnes som i det almindelige erhvervsliv, ville ihvertfald fjerne en af de væsentligste hurdler i den forbindelse

Bestemt, det jo ikke alt skattefar skal vide.
Og det er forståeligt, fordi jeg havde da uden tvivl gjort det samme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

. Undskyld jeg siger det, men man er altså lidt noller, hvis man ligger inde med så mange penge! 

Ja, men det forekommer sikkert mange steder. Evt. kan man gemme flere mindre beløb flere steder - hvis bare man selv kan huske hvor ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld jeg siger det, men man er altså lidt noller, hvis man ligger inde med så mange penge! 

Problemet er jo hatr man haft en god dag med mange kunder løber beløbet jo op, og når vi som her snakker en thai klinik hvor der måske er flere piger der kan have kunder på samme tid kan der hurtigt komme til at ligge en del gode rede kontanter.

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pia - du kan gå ind i settings på din mobilepay og ændre det navn der ses. Oprindeligt kommer det fra dit kreditkort, men du kan selv bestemme hvad der skal stå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

en del gode sorte kontanter.

Øhm, i denne sammenhæng, er det så ikke bare kontanter?? Sagen stiller sig vel ikke anderledes, alt efter hvordan pigerne havde tænkt sig at afregne skat. De er blevet røvet. For et kontantbeløb. Ikke sorte penge. Et kontantbeløb.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhm, i denne sammenhæng, er det så ikke bare kontanter?? Sagen stiller sig vel ikke anderledes, alt efter hvordan pigerne havde tænkt sig at afregne skat. De er blevet røvet. For et kontantbeløb. Ikke sorte penge. Et kontantbeløb.

Mvh,

/Gina.

Jo du har ret derfor er indlæget også rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men det forekommer sikkert mange steder. Evt. kan man gemme flere mindre beløb flere steder - hvis bare man selv kan huske hvor ;-)

I Nordisk Kriminalreportage 2012 side 85 er der en artikel om Anni Fønsbys bordeller, hvor der er beskrevet hvor mange penge, der kan ligge på sådan en etablissement. I samme artikel er der en lille artikel omhandlende beskyttelsespenge, som også kan interessere nogle. Under alle omstændigheder er et bordel et meget oplagt valg til et røveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Nordisk Kriminalreportage 2012 side 85 er der en artikel om Anni Fønsbys bordeller, hvor der er beskrevet hvor mange penge, der kan ligge på sådan en etablissement. I samme artikel er der en lille artikel omhandlende beskyttelsespenge, som også kan interessere nogle. Under alle omstændigheder er et bordel et meget oplagt valg til et røveri.

Derfor straffes det også desto hårdere - ligestilles vel nærmest med hjemmerøveri - og her har de endog udøvet ulovlig tvang og bundet pigerne - så de bliver dyre for samfundet at have siddende inde i flere år :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med de penge der lander på et bordel/massagested/frisør osv er at de altid vil blive betegnet som sorte penge da der "kun" leveres en serviceydelse for beløbet og ingen kan checke om du har modtaget 1000 og kun skriver 300 kr i bogen da der jo ikke er nogen fysisk vare røget over disken.

Men derfor er det stadig noget svineri at lave røveri. Det burde straffes meget hårdere end det bliver gjort allerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har egentlig mobilepay, men er lidt tilbageholdende med at bruge det, da kunden så har mit borgerlige navn. Det ville da være betydelig nemmere for mig at bruge det, da det sparer mig for at rende i banken og selvfølgelig også sætter risikoen for overfald betydelig ned..... Undskyld jeg siger det, men man er altså lidt noller, hvis man ligger inde med så mange penge! 

Knus Pia

Ellers kender jeg en gut, der har ca. 100 pengeskabe til salg - nye og under normal butikspris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...