indokarami 492 Skrevet 24. Juni, 2015 Mon ikke det snart er tid til en omgang sommerselfies fra de skønne, søde, smukke, frække kvinder herinde??Ja ja, jeg er da bare lidt nysgerrig...... Nuvel, det er ikke fordi sommervejret er prangende, men den officielle årstid er da sommer God aften til alle derude! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. Juni, 2015 (edited) Redigeret 25. Juni, 2015 af Midtj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2015 Man får ikke noget, når man plager! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 25. Juni, 2015 Jeg vil da ikke plage - det kunne ikke falde mig ind.Næhh - jeg beder pænt og høfligt!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 27. Juni, 2015 Man får ikke noget, når man plager! Jeg har ikke set plageri? Blot nysgerrighed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg har ikke set plageri? Blot nysgerrighed....Curiosity killed the cat ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Juni, 2015 Der er ikke meget sommer over vores sommer i år planlægger en tur sydpå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 27. Juni, 2015 Der er ikke meget sommer over vores sommer i år planlægger en tur sydpå Den danske sommer er den bedste dag på hele året 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Den danske sommer er den bedste dag på hele året Jeg husker et år hvor jeg missede sommeren fordi jeg skulle på toilettet. Redigeret 27. Juni, 2015 af Gungner Manglende mellemrum mellem ord. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg husker et år hvorjeg missede sommeren fordi jeg skulle på toilettet.Sad du på tønden hele dagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Jeg husker et år hvor jeg missede sommeren fordi jeg skulle på toilettet.Skide irriterende.... Redigeret 27. Juni, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: På vej hjem fra en shoppetur ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 5. Juli, 2015 En flot jævn sommer-teint du har fået dig Gina:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. Juli, 2015 På vej hjem fra en shoppetur ?Nej da - den ene arm er jo fri. Det er nu bare en taske og en jakke, og en telefon der skal balanceres i stilling. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Juli, 2015 Nej da - den ene arm er jo fri. Det er nu bare en taske og en jakke, og en telefon der skal balanceres i stilling. Ah, det er rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 5. Juli, 2015 Nej da - den ene arm er jo fri. Det er nu bare en taske og en jakke, og en telefon der skal balanceres i stilling. Er du blevet teledame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Hvor ville jeg gerne være den gentleman der kunne bære de indkøb for dig på vej til dinnerdate med efterfølgende romantisk indslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. Juli, 2015 Er du blevet teledame? Jeg kan være lige præcis det, du ønsker jeg skal være. Hvor ville jeg gerne være den gentleman der kunne bære de indkøb for dig på vej til dinnerdate med efterfølgende romantisk indslag Uuuh, fire arme til pakker og shoppingposer... Lyder som en drømmedate. . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Man kan i hvert fald ikke beskylde dig for at vise for meget bryst og røv Men en fræk silhouet er da heller ikke værst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Du er jo kun en skygge af dig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: That's the spirit..... I have faith in you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. Juli, 2015 Man kan i hvert fald ikke beskylde dig for at vise for meget bryst og røv Nej, det har jeg en tendens til ikke at ville på billeder. Til gengæld giver eftermiddagssolen mig kilometerlange ben. Sådan noget kan man vist bruge i annonceringen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 5. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Man kan bruge dem til langt mere end det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg