kbhfyr83dk 0 Skrevet 24. Juni, 2015 Hej..Jeg har i mange år gået med tanken om at prøve at tage til en glædes pige.. mit spørgsmål er hvordan fungerer det, og kan i anbefale en god oplevelse omkring Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 25. Juni, 2015 Hej kbhfyr83dkJeg kan huske første gang for flere år siden. Jeg gik også med lysten til at prøve det længe, og havde mange tanker om hvordan det var.Der er mange forskellige ting der spiller ind, og kun erfaring bliver man klogere på. Samt er der ikke 2 som ønsker de samme ydelser eller typer af glædes piger.Jeg syntes du skal gøre op med dig selv til at starte med, hvad type pige du ønsker. Skal det være en dansk pige eller udenlandsk? De udenlandske piger er som regel på annoncerne med fake billeder. Så her gør du klogt i at lige tage en tjekker og evt spørge her på siden. Men det er samtidig også dem der som regel er billigst.En anden ting du skal gøre dig forberet på, er hvad ydelser du ønsker. Så du afklaret med ved første møde hvad du vil, og ikke kommer til at fumle med et menu kort og virke forvirret. Du skal hele tiden have i tankerne, at når du er på besøg, så det dig der betaler, så det er også dig der skal sætte dagsorden. De vil gerne have dine penge, men lav klare aftaler med pigerne inden nogen ydelser begynder. Så der ingen tvivl om hvad i skal, og pigerne ved hvad du vil. Men behandle dem ordentligt, det kommer man længst med, selv om det er dig der står med pengene. Glæder mig til at hører om din første tur, og evt beskrivelse. Det er til vores alles gavn, og bliver kun positivt modtaget her på siden.God fornøjelse.Mvh Gabel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 25. Juni, 2015 Hvis Tilde engang kommer til Aalborg, så se om du kan få en fræk aftale.Hun er super god til at pille ens begyndernervøsitet væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg