Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi sidste uge, efter et mislykket forsøg hos Green massage. Blev taget imod af Mammasan som talte fint dansk, og fik at vide jeg kunne vælge imellem 2 piger. Derefter vidste hun mig så 1 pige, og spurte hvem af dem jeg ville ha. Blev lidt paf, men hun så ganske godt ud, så valgte bare hende og bestilte fuld pakke til 1500 med b2b og sex.

Hun hed Mini og var lige landet samme dag fortalte hun på udemærket engelsk. Hun var ganske petite og vil skyde hende på 27-32. Vi small talkede ikke så meget, og massagen var thai/oil og lettere ubehagelig da hun ikke brugte nok olie, så det rev i hårene. Massagen var desuden uden pirring.

Da massagen er færdig er det tid til extra, og hun smidder tøjet. Der var ingen b2b. Lækker tynd og petite krop med små bryster. Skindet sidder dog lidt løst, men det er også eneste der trækker ned. Da vi er klar til at gå igang viser det sig dog at hun er utroligt snæver. Jeg er bestemt ikke stor, vil skyde til middel måske lidt under, men det var virkeligt bøvlet, og det tog relativt lang tid før hun begyndte at nyde det. Det var frækt nok, men jeg tror de store ligesågodt kan give op på forhånd :) God sex uden hast.

 

Sted 7/10

Pige 8/10

Sex 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Jeniffer forleden, prigen i rødt. Kan anbefales ... massagen er ok, men hun kan lære mere, men resten var fedt. Fantastisk krop, ... små bryster, men ægte !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ... "resten" er resten af fuld pakke. Der var god indlevelse, jeg tror faktisk hun kunne lide det. I hvert fald var stemningen god. Så selvom massagen ikke var fantastisk, så kommer jeg igen. Jennifer er der ikke hver dag, men jeg har ikke styr på hendes ugeplan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...