Hop til indhold

Beskeder fra mobil

Featured Replies

Skrevet

Jeg sidder og skriver denne besked fra min mobil. Er jeg den eneste der oplever, at dette er så godt som umuligt, hvis beskeden er længere end 3-4 sætninger? Allerede nu lagger den som bare fanden, så den skriver 5-6 tegn og så går der 10 s før de næste tegn jeg har tastet fremkommer i skrivefeltet. Og nu er det endnu værre. Sådan var det da ikke i det gamle Eroguide?

Skrevet
  • Author

Jeg sidder og skriver denne besked fra min mobil. Er jeg den eneste der oplever, at dette er så godt som umuligt, hvis beskeden er længere end 3-4 sætninger? Allerede nu lagger den som bare fanden, så den skriver 5-6 tegn og så går der 10 s før de næste tegn jeg har tastet fremkommer i skrivefeltet. Og nu er det endnu værre. Sådan var det da ikke i det gamle Eroguide?

Ovenstående besked er nok det længste jeg er i stand til at skrive på min mobil før den går helt død... Jeg bruger Android. Er det bedre på iPhone?

Skrevet

Ingen problemet fra Iphone-bortset fra der lille tastatur ;)

Skrevet

Ovenstående besked er nok det længste jeg er i stand til at skrive på min mobil før den går helt død... 

Det var måske en idé - at begrænse længden på indlæg - især de politiske ;-)

Skrevet
  • Author

Det var måske en idé - at begrænse længden på indlæg - især de politiske ;-)

Så mangler der bare en måde at begrænse antallet af indlæg folk kan skrive, hr. +5000 :p

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.