Hop til indhold
juipui

Beskeder fra mobil

Recommended Posts

Jeg sidder og skriver denne besked fra min mobil. Er jeg den eneste der oplever, at dette er så godt som umuligt, hvis beskeden er længere end 3-4 sætninger? Allerede nu lagger den som bare fanden, så den skriver 5-6 tegn og så går der 10 s før de næste tegn jeg har tastet fremkommer i skrivefeltet. Og nu er det endnu værre. Sådan var det da ikke i det gamle Eroguide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og skriver denne besked fra min mobil. Er jeg den eneste der oplever, at dette er så godt som umuligt, hvis beskeden er længere end 3-4 sætninger? Allerede nu lagger den som bare fanden, så den skriver 5-6 tegn og så går der 10 s før de næste tegn jeg har tastet fremkommer i skrivefeltet. Og nu er det endnu værre. Sådan var det da ikke i det gamle Eroguide?

Ovenstående besked er nok det længste jeg er i stand til at skrive på min mobil før den går helt død... Jeg bruger Android. Er det bedre på iPhone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ingen problemet fra Iphone-bortset fra der lille tastatur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovenstående besked er nok det længste jeg er i stand til at skrive på min mobil før den går helt død... 

Det var måske en idé - at begrænse længden på indlæg - især de politiske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var måske en idé - at begrænse længden på indlæg - især de politiske ;-)

Så mangler der bare en måde at begrænse antallet af indlæg folk kan skrive, hr. +5000 :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...