Hop til indhold
oxen

Mora, Vejle. Never again.

Recommended Posts

Normalt beretter jeg ikke om disse dårlige oplevelser for jeg gider ikke diskutionerne med ridderne som forvarer de steder som de har haft gode oplevelser med.
Hvis man vil betale 1500 kr. for fuld pakke uden at blinke tror jeg man kunne få en udmærket oplevelse. Pigen på de 25 år der masserede var fræk og tænder man på en petite pige med tandbøjle i en times tid til 1500 kr. så kan stedet anbefales. Indehaveren får et nej tak herfra uanset pris eller gratis. Hun så ellers sød ud på hjemmesiden.

Massagen var egentlig udmærket. Ikke det værste jeg har fået og heller ikke det værste. Det var en lille thaipige med bøjle som ligner en på 20-22 år der masserede. Hun siger selv hun er 25 år og det passer sikkert. Hun taler ikke dansk og hun taler ikke så godt engelsk, men vi kunne kommunikere og stemingen var fin. Hun fik mig varmed op med ryg og benmassage som til dels var pirrende, så alt godt så vidt Jeg blev som forventet godt smurt ind i olie og jeg sikred mig at de havde en bruser jeg kunne låne bagefter, hvilket blev bekræftet. Jeg blev bedt om at vende mig om efter en halvtimes tid tror jeg og straks faldt spørgsmålet om massage til ham den lille. Ret hurtigt kom indehaveren ind for prisspørgsmålet virkede til at være et kendt kildent problem på stedet. Det billigste var 600 kr. for HJ hvor jeg måtte røre balder uden på hendes benklæder, men desværre ikke hendes små frække bryster. Det ville koste 800 at røre bryster også. Det er mig stadig uklart om det var uden på eller inden under trøjen for der blev nævnte mange prismuligheder men jeg tror det var uden på trøjen til de 800 kr. Fuld pakke kostede 1500 kr. Jeg sagde at jeg betalte normalt 500-600 for HJ hvor bryster må befamles og 1000 kr. for fuld pakke hvortil indehaveren mobset svarede at det var så ikke her hos dem. Jeg blev modsat hende ikke sur og prøvede ikke at prutte yderligere om prisen, men sagde derimod fint så tager vi bare massagen idag. 

Indehaven skred ud af lokalet med en sur kommentar om at så var det bare alm. massage. Det var hun sur eller skuffet over eller begge dele og viste det tydeligt. Efter den sure indehaver var forsvundet smilede jeg til den søde lille thaipige og sagde desværre kun massage idag. I stedets favør må siges at hun masserede udmærket færdig i 10-15 minutter og det var fint. Jeg mindede pigen om at jeg gerne ville i bad og fik kort herefter afsluttet massagen da jeg havde mistet lysten til yderligere massage og tiden måtte også snart være gået. Jeg fik også et ekstra håndklæde til at gå i bad med udover det hun havde tørret olien af med. Det var en fin detalje med det ekstra håndklæde. Hygiejnen var generelt i top hos Mora i det hele taget. I gangen på vej ud i badet snakkede pigen og indehaveren thai og det var der indehaveren fandt ud af jeg skulle i bad og indehaveren endte med sige at bad kostede 100 kr. ekstra. Hun fik det formuleret med et påtvunget smil om bad koster 100 kr. hvis det er ok? 

Jeg synes ikke det er ok for jeg havde spurgt om det ret tidligt i forløbet og der blev tydeligt tilkendegivet af massagepigen at det var fint med bad. Indehaven svarede at pigen ikke kunne særligt godt engelsk så vi måtte have misforstået hinanden med hensyn til badet og de 100 kr. Da jeg stadig ikke synes det var ok svarede hun med at så må du ikke bruge badet. Jeg overgav mig og sagde så ville jeg godt betale de 100 kr. Jeg var godt klar over det var en straf fordi jeg kun ville have alm. massage, men gad ikke diskutere det mere med hende. 
Da jeg gik var den unge pige ikke til stede. Indehaveren lukkede mig ud og jeg sagde til hende at pigen var sød og gav god massage, men at hun selv godt nok var en sur kvinde. 

Jeg kunne have tilføjet bitter og grådig fordi hun tog penge for badet uden at give besked om det tidligere i forløbet eller på hjemmesiden men jeg er normalt ikke så meget for at konfrontere og kunne ikke få det over mine læber. Thaimassage har jeg en del erfaring med. Personligt har jeg aldrig tidligere særskilt betalt for at komme i bad. 

Ønsker nogen at debattere det rimelige at at give udtryk for hvad man normalt betaler på thaistederne så venligst opret en tråd til formålet, gerne med et link hertil hvis man er uenig med min fremgangsmåde. Jeg debatterer ikke priserne hos østpigerne eller de danske piger og jeg besøger ikke de handlede piger fra Afrika, men det er kutyme på thaistederne for mig at sige hvad min opfattelse af standardpriserne er hvis de spiller for højt ud. 

Jeg kommer aldrig hos Mora igen det er der heller igen tvivl om. Indehaveren er nok også helst fri for at se mig igen. Vil du have fuld pakke med en fræk petite tøs til 1500 kr. så prøv stedet og meld tilbage. Vil du have HJ er det uklart hvad det koster, men det fåes fra 600 kr. og op til 800 eller måske 1.000 kr. Vil du udelukkende vil have massagen der bliver reklameret med på hjemmesiden skal du holde dig væk. 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse. Har været hos mora for ca. 1 år siden uden problemer.

Men mon ikke at jeg kommer til at vælge et andet sted i Vejle næste gang.

Kan ikke lade være med at tænke på om hende Pigen på de 25 som har bøjle på tænderne lige har huseret i Århus.Hvis dette er tilfældet har du lige sparet en masse gryn.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror hendes succes har steget hende til hovedet, jeg gik derfra for 14 dage siden, magen til sur thai kvinde skal man lede længe efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hvad helvede skal du disse mit favoritsted? hvad fanden bilder du dig ind? Det har sgu da klart været noget manglende kemi og helt klart din egen fejl! Du har sikkert opført dig uhøflig så har sikkert fåået som fortjent!!!!!!! Gør jeg det godt som Ridder?? :grin::grin::grin::grin:

Lidt mere alvorligt... har selv 2 besøg hos stedet, ligger lidt tid tilbage måske et 1 eller lignende. Det ene besøg var egentlig fint nok, nogenlunde massage, nogenlunde pæn ung pige.. afslutningen var 500 kr. Kørte mit sædvanlige triks med, nej tak til ekstra massage da jeg kun har 500 kr med og så vil hun gerne det for den pris. Måske den ikke går længere, det skal jeg lade være usagt. Var egentlig tilfreds og kom lidt tid efter igen... her var mutters pige visuelt kun så jeg havde lyst til massage. Spurgte efter hende den anden, men var der ikke længere.

Som dig oplevede jeg heller ikke mutter som behagelig og det virkede meget topstyret. Hvor de ansatte Piger knoklede og mutter så fjernsyn. Jeg er ikke så glad for den model, så har aldrig været der siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vil lige komme med min oplevelse af Moras thaimassage i foråret, havde egentlig glemt lykkeligt om det igen men vi er åbenbart flere som har haft samme uheldige oplevelse

jeg var der i foråret, ringede og bestilte tid ca 19:00 - da jeg kom 18:55 havde hun doppelt booket, jeg aftalte så at jeg kom efter jeg havde fået mad på bones

jeg kom tilbage ca en time og 15 min senere godt mæt med en steak i maven..

det var ejeren igen der åbnede døren og viste mig ind til briksen, hvorefter hun smuttede igen og knevrede i telefon. 

hun kom tilbage og pjaskede olie på ryggen men det lykkedes hende at få godt fat i mørbraden alligevel

da det begynder at blive godt, så bipper hendes telefon og hun smutter så 5-10 min, kan høre hende snakke nede ved fortovet

hun kommer tilbage og undskylder afbrydelsen jeg bliver hurtigt bedt om at vende mig om og jeg får et tilbud om svensk (handjob til 600, hvilket jeg takkede nej tak til)

hun beder mig om at sætte mig op kort tid efter hvorefter hun varmer ryggen med håndklædet (hun fjernede olie) og vupti så var en times massage færdig på 35 min - jeg var på gaden igen efter ca 40 min..

der er 0% gentagelses fare

MB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev posen åbnet :smile: jeg besøgte selv Mora for knap 2 måneder siden, og oplevede helt det samme. I slutningen af massagen blev jeg selvfølgelig også tilbudt hj til de 600 kr. Jeg takkede pænt ja tak og ca efter 2 min ringede hendes tlf. Det var lige næste kunde der fik en aftale i hus :smile: nå men så var hun klar igen. Man må gerne røre hende under hj, men da det blev brysternes tur, stoppede hun og fortalte det blev 800 . Jeg tænkte ok så ryger kjolen nok men nej den blev kun lige trukket ned over brysterne. De 800 skulle iøvrigt findes med det samme inden vi kunne fortsætte. Det var første og sidste gang jeg var der. Massagen var ok men kan findes bedre andre steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Sgu godt at høre at der er andre end mig der har haft dårlige oplevelser hos MORA Thaimassage i vejle, så er det måske ikke mig der er noget galt med, men nok ikke længe inden NEWONE kommer på banen og fortæller os at vi får dårlig service hvis vi prutter om prisen, og ikke behandler pigen med respekt, måske MORA skulle begynde og behandle hendes kunder med respekt, gensidig respekt kan man kommer langt med.

knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Mine herrer

Jeg har fulgt denne tråd og kan da både følge den ene og den anden. For mit eget vedkommende, har jeg kun besøgt Mora een gang. Jeg fik hvad jeg betalte for, men oplevede samtidig, at vores kemi ikke var den bedste. Derfor undlader jeg blot at besøge stedet igen. 

Vi er alle forskellige og har vore præferencer, men det betyder vel ikke, at vi skal begynde at svine hinanden til, hvis vi ikke lige har samme opfattelse af verden.

Jeg synes at tråden skal slutte her. De der kan lide at komme hos Mora, vil sikkert også gøre det i fremtiden og de der ikke vil komme hos hende, kan jo blot vælge et andet sted. Der er nok at vælge imellem. 

Der er plads til os alle og heldigvis for det og ikke mindst diversiteten - uden den, ville det godt nok være en kedelig verden.

God sommer til alle og nyd nu livet, lige nøjagtig som du har lyst til :cool:

Hilsen 

Huaa Laan 

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...