Hop til indhold
KF

Problemer med login (password)

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har desværre glemt mit password. Hvis jeg forsøger at logge ind med forkert password, får jeg mulighed for at klikke på "Glemt dit password?", hvor jeg så burde kunne sende en aktiveringsmail til min email konto. Problemet er bare at der aldrig dukker nogen email op. Hvad kan jeg gøre? Det er ikke fordi den havner i "Junk" mail folderen, har tjekket :) Er det måske muligt at få den sendt til en anden email adr. end den der er specificeret som tilhørende min konto? Eller kan admin sende aktiveringsmailen "manuelt" på en eller anden måde?

Min Internet Explorer har husket koden for mig, så indtil videre kan jeg logge ind automatisk når jeg bruger den. Men jeg kan ikke logge ind på andre enheder, da den skriver koden er forkert.

Hjælp plz..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se vores mailsystem har fået en fejlmeddelse tilbage fra din e-mail udbyder, med besked om at din mailbox er fyldt, og vi derfor ikke har kunnet aflevere den afsendte e-mail til dig.

Prøv evt. at skifte e-mail på din konto, til en e-mail som med sikkerhed ikke er fyldt. Så burde du modtage din mail fra os, uden nogen problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Mailboxen var ganske rigtigt fyldt, men den har været helt tom i nogle dage nu. Og selvom jeg prøver igen, kommer der ingen mail. Jeg kan godt selv sende mail til den konto, fra min primære. Nu har jeg lige prøvet fra EG igen, så håber jeg den smutter igennem.

Jeg kan ikke skifte email på min EG konto, uden at indtaste password.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde nøjagtigt samme problem. Forsøgte at bruge glemt password funktionen, men fik aldrig nogen email (og min mailbox var så godt som tom). Forsøgte så at bruge EGs kontakt formular et par gange, men fik aldrig svar. Endte så med at oprette en ny gmail og ny EG konto, kontaktede Moderator, og han var flink til at hjælpe. Men det kunne godt virke som om der er en lille bug der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...kontaktede Moderator, og han var flink til at hjælpe.

Tak for svar. Hvad hjalp Moderator med, sådan helt præcis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Hvad hjalp Moderator med, sådan helt præcis?

Han nulstillede passwordet på kontoen, så jeg kunne logge ind igen.

Jeg har en lille mistanke om, at EG af en eller anden grund ikke kunne lide den emailadresse jeg havde brugt (en yahoo-mail), da jeg længe havde haft et andet problem, nemlig at jeg ikke kunne modtage emailnotifikationer. Så nu har jeg skiftet til en gmail-adresse i stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...