tigerdyret 1 Skrevet 23. Juni, 2015 Hejsa, jeg undskylder hvis indlægget ligger det forkerte sted, så må det meget gerne rykkes.. Jeg var forbi Meena fra Hillerød jer for leden og var godt igang med hende, hun sutter mig og jeg vil tage hende doggy, opdager hun har taget kondommet af uden at sige noget, og nu vil jeg hører om der er nogen som har fået kønssygdomme af hende, jeg tager til lægen snarest for at blive undersøgt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 Bare ta' til lægen, uanset hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 23. Juni, 2015 Bare lige for at forstå det rigtigt..Hun gav dig gummi på, for at sutte.. Men tog det af så i kunne kneppe uden? Er hun Thai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 23. Juni, 2015 Hun er thai ja, tror også hun tog det af da hun suttede, havde det på da vi knaldede og så suttede hun og jeg ville tage hende doggy og så var det taget af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 23. Juni, 2015 Hun er thai ja, tror også hun tog det af da hun suttede, havde det på da vi knaldede og så suttede hun og jeg ville tage hende doggy og så var det taget af.Hvis du så fik et nyt på inden doggy "gik igang", er der vel ingen alarm? Hvis du er i tvivl / nervøs, er det bare afsted til tjek.Men, skal siges der før er fortalt herinde, om Thai piger som kun sutter med, men gerne knepper uden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 23. Juni, 2015 Hun var klar på doggy uden kondom, skulle til at stikke den ind i hende men så ser jeg at der ikke er noget kondom og spørger hvor det er, så viser hun mig det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 23. Juni, 2015 ... er det bare mig? men det giver da ingen mening ... tigerdyret? kunne du ikke mærke det da hun tog det af? forstår det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 23. Juni, 2015 Det var mit første købeknald så adrenalinen tog over.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1322 Skrevet 23. Juni, 2015 Synes det virker som en lidt søgt forklaring og historie...Har kun gode erfaringer med Meena og aldrig oplevet noget suspekt der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 23. Juni, 2015 ... er det bare mig? men det giver da ingen mening ... tigerdyret? kunne du ikke mærke det da hun tog det af? forstår det ikke Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg døjer altså ofte en del med at have samleje med gummi på, enten vil det falde af hvis jeg trækker mig ud, eller også føles det som det er mega stramt, og "bette-fyren" bliver helt mast. Men for at sige, jeg kan sagtens tabe det uden at opdage det under akten. Skal nærmest gøre mig umage for at det ikke sker, og skal i hvert fald helst ikke trække mig ud, når jeg først er "inde".. Og der er mange ting i vejen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 23. Juni, 2015 Synes det virker som en lidt søgt forklaring og historie...Har kun gode erfaringer med Meena og aldrig oplevet noget suspekt der.har du da gjort det uden gummi med hende og fik du nogle sygdomme? Jeg syntes bare det var mærkeligt at det lå øverst ved sengen og at hun ikke siger det er faldet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Juni, 2015 har du da gjort det uden gummi med hende og fik du nogle sygdomme? Jeg syntes bare det var mærkeligt at det lå øverst ved sengen og at hun ikke siger det er faldet af?Din pik falder snart af - skynd dig til lægen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 326 Skrevet 23. Juni, 2015 Hold nu op det her site ville være bedre hvis folk holdt op med at mistænkeliggøre hinanden hele tiden.Manden spurgte. Så kan man svare hvis man har noget at byde ind med. Ellers bør man nok lade være. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 Umiddelbart lyder det til, at du først har kne.... med kondom for så senere at nyde lidt lækkert oralsex uden kondom. Det er vist så unaturligt endda, og nej risikoen er såmænd ikke statistisk større der end ude på det vilde singlemarked. Er de utryg, så smut til lægen, og ellers skal nu nok ikke forvente at det vælter frem kunder der er blevet smittet med dit og dat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg forstår slet ikke, hvordan et kondom kan blive taget af uden, at man mærker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg har flere gange prøvet, at pigerne prøver at sætte gummiet på med munden, når de sutter pik. Det ender dog altid med, at de må bruge hænderne. Men mange kunder beskriver, hvordan de slet ikke bemærker det, og det tror jeg da på.Men når de ikke bemærker, at gummiet kommer på, så bemærker de måske heller ikke, at det er af?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 24. Juni, 2015 har du da gjort det uden gummi med hende og fik du nogle sygdomme? Jeg syntes bare det var mærkeligt at det lå øverst ved sengen og at hun ikke siger det er faldet af?super dårlig stil at hænge en navngiven pige ud på den måde. Det er måske o.k. at nævne forløbet, men at du spørger om nogen (tror de) er blevet smittet af hende er langt ude. Det er ovenikøbet komplet irrelevant, for det gør dig ikke klogere. Hun kan være blevet både helbredt og smittet siden sidste mand ...Hvis du er nervøs, så gå til lægen. Hvis du kun har fået en sutter uden gummi, ville jeg ikke være nervøs. Husk lige, at hvis du er smittet med noget, så kunne det måske komme et andet sted fra (hvornår blev du sidst testet?). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 24. Juni, 2015 (edited) super dårlig stil at hænge en navngiven pige ud på den måde. Det er måske o.k. at nævne forløbet, men at du spørger om nogen (tror de) er blevet smittet af hende er langt ude. Det er ovenikøbet komplet irrelevant, for det gør dig ikke klogere. Hun kan være blevet både helbredt og smittet siden sidste mand ...Hvis du er nervøs, så gå til lægen. Hvis du kun har fået en sutter uden gummi, ville jeg ikke være nervøs. Husk lige, at hvis du er smittet med noget, så kunne det måske komme et andet sted fra (hvornår blev du sidst testet?).jeg ved ikke hvem af dem det var, men det var mere om hun havde uhelbredelige sygdomme, jeg er ikke så meget inde i det. Redigeret 24. Juni, 2015 af tigerdyret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 24. Juni, 2015 jeg ved ikke hvem af dem det var, men det var mere om hun havde uhelbredelige sygdomme, jeg er ikke så meget inde i det.Oh God...Altså HØR nu her: Chancen for at få HIV er meget lille. Af 10.000 samlejer med en HIV smittet vil de 4 betyde at smitte bliver overført - (kilde: http://www.cdc.gov/hiv/policies/law/risk.html som igen citerer Patel P, Borkowf CB, Brooks JT. Et al. Estimating per-act HIV transmission risk: a systematic review. AIDS. 2014. doi: 10.1097/QAD.0000000000000298.)Andre studier jeg har set tal fra viser det samme: Det er ret svært at få HIV.Og husk at den 4 ud af 10.000 chance kun er hvis pigen har HIV, hvilket hun temmelig sikkert ikke har. Hvis hun ikke har vil chancen være 0 ud af 10.000. Så egentlig skal du bare vente i 3 måneder og så henvende dig på venerea klinikken hvis du bekymrer dig. At skrive om det herinde giver ingen mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 24. Juni, 2015 Hiv-antigentest er pålidelig allerede efter 4 uger. Men var der kun tale om oral uden er sandsynligheden nærmest nul, hvis partneren var ubehandlet hiv-positiv. Sandsynligheden for det er også nærmest nul. Beregn selv den kombinerede sandsynlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerdyret 1 Skrevet 24. Juni, 2015 Jeg takker for svar, og så vil jeg tage til lægen snarest. God sommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg