Hop til indhold
ægteven

Så er Nanna klar

Recommended Posts

se jeg kan godt se at det er hele pakken,og jeg har forståelse for at nogen takker nej til dette, det er der så ikke alle de gør, og andre tager selv gummiet med.

tilbage til mit spørgsmål, er der nogen der kender hende????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

se jeg kan godt se at det er hele pakken,og jeg har forståelse for at nogen takker nej til dette, det er der så ikke alle de gør, og andre tager selv gummiet med.

tilbage til mit spørgsmål, er der nogen der kender hende????

har kun 2. hånds info, men hun skulle være fræk nok - måske lidt ældre end annonceret, og vist nok fra Serbien eller lign. - så vidt jeg har forstået, så var det på BB Hotel i Vejle sidste gang hun lavede et GB, så vil da håbe hun har fundte et andet sted ovenpå udsmidningen forleden på BB-hotel Snejbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peterhansenx. Du er en meget sjælden type, du takker nej fordi du ikke vil gøre det uden kondom. Du er en af de 1% der vil bruge gummi.

Men i dit svar, får du det til at lyde som om jeg er en eller anden sæk, der blir smittet af alt muligt. Før jeg lavede gangbanget var jeg sygdomsfri, og er lige blevet testet og stadig sygdomsfri. Vil også hermed sige tak til de søde gutter der dukkede op, i gav mig en god dag, som jeg længe vil huske.

God sommer til jer alle, og husk min gode veninde Dina, holder et gangbang på fredag.

Hej fra Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

gb tøs  rolig nu jeg har været til mange gb og der er typisk 90 % der bruger gummi ved samleje og ingen der gør det ved blow ,det er faktisk ikke dig der er problemet ,men vi andre ved jo ikke hvor de andre mænd har været sidst ,så det er altid op til folk selv hvad de vil :) god sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ægteven.  :(

Der må være sket en fejl, siden jeg ikke fik sendt adressen til dig. Det beklager jeg dybt, og næste gang jeg holder gb, skal jeg lige sørge for at du får en ekstra god behandling.

Måske at du kunne komme lidt før gb,et og varme mig op.  ;)

Mange knus Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...