Hop til indhold
denunge

Top Thai Massage, Vejle - Eive

Recommended Posts

Var forbi for nyligt til en omgang massage m.v.

Blev budt indenfor at Eive og vist ind på værelset med briksen.

Af med tøjet og så op på briksen.

Massagen var forholdsvis mild, men den var ret seriøs uden nogen berøring af kuglerne.

Der gik vel ca 30 minutter og så afvaskning af ryggen, inden vend om. Efter lidt massage kom spørgsmålet om mere - 600kr hj, 1000kr body 2 body samt bj med gummi, 1500kr for fuld pakke.

Der blev foretaget et valg, og det skal jeg da lige love for at jeg var tilfreds med. Hun er en enorm sexet pige som kan nogle tricks...

Efter det var overstået blev der tilbud bad og noget at drikke, herefter afregning og så tak for idag.

Smil og grin hele vejen igennem. Kommunikation på en blanding af dansk og engelsk.

Stedet - altså, som jeg også har nævnt i en tidligere anmeldelse af stedet med en anden pige, så er det ikke just diskret, med indgang fra en af Vejles mest befærdede gader. Indenfor pænt og rent og lyst.

Gentagelsesfare - jo tak! Så må vi så se hvornår at det bliver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hvis du har betalt kr. 1.500 for fuld pakke, er det nok noget nær det dyreste, man kan komme til at betale i Vejle.

 

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv forbi stedet for et par måneder siden da jeg på en tur fra Århus til Billund tænkte på de mange gode anmeldeser Eive havde fået og besluttede mig for at køre gennem Vejle på hjemturen ,jeg ringede og bestilte tid i Billund ved Eive og sikrede mig tid ved hende personligt en halv time senere .

Vel ankommet til Vejle fik jeg parkeret lige udenfor butikken og blev modtaget af en storsmilende Eive og vist ind i et ret stort og pænt værelse værelse af Eive som var iklædt en fræk lille lårkort kjole og med et frækt smil og glimt i øjet ,så jeg glædede mig til behandlingen ,alt lovede godt og jeg fik også en dejlig yderst tilfredsstillende massage af en utrolig sød og snakkesalig pige ,og der var da også en dejlig kemi indtil jeg blev vendt om ,for da kom spørgsmålet om ekstra ,og det var den fulde pakke jeg gik efter men prisen var 1500kr desværre ,og da jeg aldrig har givet og ikke vil give mere end de normale 1000 kr afslog jeg ,havde håbet hun måske senere ville komme med et nyt lavere tilbud men nej hun gjorde massagen færdig og jeg måtte gå skuffet derfra ,for det var den fulde pakke jeg var kommet for men måtte altså nøjes med en gang udmærket massage til 300 kr ,

Så det er ikke første gang hun har forlangt 1500 for den fulde pakke ,men jeg afslog og har naturligvis ikke været der siden da jeg altid totalt afslår hvis den fulde pakke koster mere end 1000 kr jeg prøver aldrig at forhandle prisen ned ,afslår bare og nøjes med massagen til 300 kr afslår naturligvis også alle andre tilbud om ekstra som handjob og blowjob da det er den fulde pakke jeg vil have eller intet ,men der er ingen tvivl at hvis prisen ved Eive en dag kommer ned på den normale pris på 1000 kr ,ja så er jeg på vej til Vejle igen da Eive klart er en pige jeg tænder på ,men jeg synes ikke at en times massage med efterfølgende sex er mere end max 1000 kr værd ,og hvis de fleste accepterer de højere priser ,så går det ikke langt tid før jeg ikke længere kan få massage her i landet for så går der jo ikke lang tid før alle tager 1500 kr ,hvorimod hvis alle afslår at betale mere end 1000 kr så vil prisen hurtigt komme derned igen ved dem som forsøger at presse prisen op ,for de er ikke glade for kun at få 300 kr for en times arbejde ,så jeg håber der er mange der ligesom mig vil afslå ekstraydelser til urimeligt høje priser ,jeg ved det er svært når man ligger på briksen med hejst flag ,men man kan jo efterfølgende hurtigst muligt tage et andet sted hen og få taget trykket et andet sted hvor man ved de kun tager standardprisen .

 Har ikke siden været i vejle selvom flere steder klart er på min to doo liste har meget lyst til også at besøge Kayly og mora ,og en tur til Ten i Fredericia er også i mine tanker ligesom en tur til Daw i Tørring ,men gider ikke køre fra Århus og derned til flere skuffelser hvis det er det normale med 1500 kr i vejle området så er meget interesseret i at høre om priserne også er så høje ved de føromtalte steder eller om de ligger på det normale leje,kan næsten forstå på Hua lan at det ikke forholder sig sådan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Priserne er i Trekantområdet, som i resten af Jylland:

Kr. 300 for massagen 

Kr. 500-600 for massage og HJ

Kr. 800 for massage, HJ og BJ

Kr. 1.000 for hele pakken

 

Hilsen

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Priserne er i Trekantområdet, som i resten af Jylland:

Kr. 300 for massagen 

Kr. 500-600 for massage og HJ

Kr. 800 for massage, HJ og BJ

Kr. 1.000 for hele pakken

 

Hilsen

Huaa Laan 

For det meste ja. Der er dog nogle steder i Århus hvor prisen er 12-1300, og har været det længe.

Desuden oplever jeg meget ofte at pigen siger 1500 i første omgang, nogle holder fast, andre accepterer et bud på 1200. Sjovt nok kan det være på samme sted der forlanges 1000, 1200 op til 1500:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig med alle andre i at maks prisen skal være de 1000 for hele pakken. Og gid stil at lade være med at prutte om prisen. Set virker bare total forkert og jeg tænker da kvaliteten og indlevelsen daler når og hvis prisen bliver reduceret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Jeg var nede og besøge Yo i fredags. Havde  inden sendt en sms og spurgt om prisen, Fik en besked tilbage fra Eive om hvad jeg havde betalt sidste gang, svarede 1000 for det hele. Hun svarede at det skulle jeg give igen. Det er første gang jeg har været der, har aldrig været der før. Men syntes at det var alle pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

jeg syntes eive spænder buen til det yderste ,jeg skulle også give 1500 men sagde nej ,og spurte hvad hun kunne tilbyde som de andre til 1000 ikke kunne ,hun svarede blot ,fordi jeg er berømt og eive ,så jeg sagde tak for kaffe og smuttede , men det er da klart de bestemmer jo selv prisen og der er nok nogen der i ny og næ betaler ,siden de forsøger at at sige 15oo ,jeg er med på de 1000 max :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk med hovedet og ikke med pikken.

nogen gange er det sq mega svært når banditten står som en flagstang og bare vil skyde af, måske thaierne godt ved vi er nemme ofre når de først går i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til de ovenfor nævnte priser, så er jeg meget enig i, at det bør være niveauet.

Man må dog være opmærksom på, at thaier er handelsfolk, hvor prisforhandling er en del af gamet, så man bliver nemt konfronteret med langt højere priser, når spørgsmålet kommer.

Det er bare at stå fast ved det, man har besluttet sig for.

Hvorfor er det i øvrigt, at mange synes, at mere end 1.000 kr. inkl. massage er for dyrt for en time, mens man gladelig betaler 2.000 + for en times sex med en dansk pige?
Lidt småskjult rascisme overfor de små, dejlige thaipiger?

For mit vedkommende synes jeg, at mange danske piger forlanger helt horrible priser, så mine besøg går efterhånden kun på thai og/eller udenlandske oplevelser. I det nordlige Tjekkiet kan jeg fint aftale 100 € for en hel nat med en ung, smuk pige, piger, der i reglen er meget villige til at yde valuta for pengene, når man oveni forkæler dem med god mad og lidt shopping. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

skjult rascisme ,det tror jeg næppe ,men vil tro  80 % af os alle kan være med på de 1000 ,de danske priser ligger jo lidt over for bare en halv time ,jeg ved godt det er ikke den samme vare ,men der er jo forskel på hvilke vare man helst vil have :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til de ovenfor nævnte priser, så er jeg meget enig i, at det bør være niveauet.

Man må dog være opmærksom på, at thaier er handelsfolk, hvor prisforhandling er en del af gamet, så man bliver nemt konfronteret med langt højere priser, når spørgsmålet kommer.

Det er bare at stå fast ved det, man har besluttet sig for.

Hvorfor er det i øvrigt, at mange synes, at mere end 1.000 kr. inkl. massage er for dyrt for en time, mens man gladelig betaler 2.000 + for en times sex med en dansk pige?
Lidt småskjult rascisme overfor de små, dejlige thaipiger?

For mit vedkommende synes jeg, at mange danske piger forlanger helt horrible priser, så mine besøg går efterhånden kun på thai og/eller udenlandske oplevelser. I det nordlige Tjekkiet kan jeg fint aftale 100 € for en hel nat med en ung, smuk pige, piger, der i reglen er meget villige til at yde valuta for pengene, når man oveni forkæler dem med god mad og lidt shopping. :)

Det må være skatte trykket denne gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...