Hop til indhold

Udveksling af erfaringer med sugarbabes i københavn:)

Featured Replies

Skrevet

Findes der en eller flere herinde som har lyst til at udveksle de gode erfaringer med sugarbabes fra København, så synes jeg at du skal skrive mig en privat besked :)

Skrevet

Jeg er ny på SD så jeg tager gerne imod råd fra mere erfarne mennesker :) 

Skrevet

Jeg er ny på SD så jeg tager gerne imod råd fra mere erfarne mennesker :) 

det koster for det meste en del, der er helt klart nittere, men også guld, for en tid, pris og kvalitet hænger bare ikke sammen for rigtig mange af dem. Så hvis det kun er mest og bedst sex for pengene, så vælg heller en pro, de er jo også nybegyndere på et tidspunkt;-) 

Skrevet

det koster for det meste en del, der er helt klart nittere, men også guld, for en tid, pris og kvalitet hænger bare ikke sammen for rigtig mange af dem. Så hvis det kun er mest og bedst sex for pengene, så vælg heller en pro, de er jo også nybegyndere på et tidspunkt;-) 

Det hænger gerne sammen hos dem, der faktisk er seriøse. Går de over 3000 for et møde, er de ikke seriøse, og tror deres udseende betyder det hele. Det er typisk narrefisser.

Lægger de ud med et intromøde til 1000-2000 kr så er min erfaring, at pigen er reel, og så er det med at springe til. De mister HURTIGT interessen eller får ny aftale.

Mange babes vil kun have én sugardad ad gangen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.