Vectra 37 Skrevet 22. Juni, 2015 Er der nogen der kan berette om Let's Relax Klostergade 6. 6000 Kolding. Kom frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 25. Juni, 2015 Jeg var det for et år siden. Pænt og rent, men bad på gangen. Ejeren er lækker og er lidt tilbageholdende med hele pakken. Men gav sig. Pris 1300 spir Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Life2802 50 Skrevet 27. Juni, 2015 jeg har været der et par gange og ja , ejeren er "kun " villig til hj ...så jeg har svært ved at tro at hun er til fuld pakke. -for ja hun er lækker! massagen er god - tilpas med olie og jeg får behandlet diverse irritationer, og tilsidst med et grundigt hj.hvis det skulle vise sig at andre får fuld pakke ved ejeren Pim som hun hedder, så skriv lige ,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pkl 5 Skrevet 27. Juni, 2015 Man kan godt få fuld pakke ved ejeren. Men kræver lidt mere end et par besøg tror jeg og handler, som ved mange andre thai piger, om kemi:-). Har vært der rigtig mange gange efterhånden og flere gange kun på grund af den super gode massag men er svært ikke at blive fristet til mere med det udseende og den krop:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 28. Juni, 2015 Hvad koster massage med HJ hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 6. Juli, 2015 Hvad koster massage med HJ hos hende?Er der slet ingen der kan svare på mit vanskelige spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 6. Juli, 2015 Er der slet ingen der kan svare på mit vanskelige spørgsmål?Var forbi da stedet var nyt, og blev tilbudt massage med HJ til 800 - og massage med fuld pakke for 1400. Ved godt det nok var et forhandlingsudspil, men med de gode alternativer - fx den fantastiske service du får for en tusse hos Ten i Fredericia - sagde jeg pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 6. Juli, 2015 Var forbi da stedet var nyt, og blev tilbudt massage med HJ til 800 - og massage med fuld pakke for 1400. Ved godt det nok var et forhandlingsudspil, men med de gode alternativer - fx den fantastiske service du får for en tusse hos Ten i Fredericia - sagde jeg pænt nej tak.Jeg er enig i at det er for dyrt, men jeg har nu også lyst til at prøve noget nyt en gang imellem. Hun skal i hvert fald se ret godt ud til den pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 6. Juli, 2015 Hun ser rigtig godt ud, men virkede også lige lovlig kølig. Om det var den fælles kemi (eller mangel på samme) eller en af de dårlige dage vi jo alle har ind i mellem, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jeg er kræsen og ved at lige netop sådanne førsteindtryk har en stor betydning for mit bidrag til oplevelsen.Held og lykke med det, hvis du tager derhen - og lad os endelig høre hvad du fik for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pkl 5 Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg har været der efterhånden rigtig mange gange og som jeg har skrevet før så findes massagen ikke bedre i Kolding omend der heller ikke er mange alternativer. Jeg synes også massagen er bedre end de fleste steder i Vejle. Hun ser stjerne godt ud og klart den flotteste thai i trekantsområdet. Jeg har prøvet de fleste i Vejle, Fredericia og Kolding efterhånden og kan ikke lige komme i tanke om en med et bedre udseende eller krop for den sags skyld. Jeg betaler normalt 600 for massage og hj og 1300 for fuld pakke. Man kan diskutere om det er for dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 6. Juli, 2015 600 for massage med HJ er jo normal pris. Hvis jeg skulle betale 800 i flere omgange for at kvalificere mig til fuld pakke ville det nok være for dyrt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg