Hop til indhold

Mia32 i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har besøgt kvinden her? http://side6.dk/resultatside/?q=mia32

Har kørt billedesøgning igennem og kan ikke finde andet end det lader til at hun har været i Tyskland på ''job'' - Så har på fornemmelsen, at hun ikke er fake men man ved jo aldrig.

Skrevet

Jellingvej er fake hver gang og rigtig dårlig service.

Hilsen Gummidrengen

Skrevet
  • Author

Nu hr jeg selv været forbi jellingvej et par gange, og du har ret i at der kan være lidt kedelig service. Men har dog oplevet et par gange, at det ikke var fakes men de egenligt piger man ser på billeder.. Og de gange har det faktisk været helt okay. Og sjovt nok har de rigtige piger også gemt sig ovenpå ligesom hende her :)

Skrevet

Jeg vidste ikke det var noget på første sal, har kun været i stuen og det er det dårligste Jeg nogensinde har prøvet.

Skrevet

Jo op ad jerntrappen, der er også piger oppe ;-).

Iøvrigt må jeg sige at Mia32 har været andet steds før Jellingevej. Så at Jellingevej generelt skulle være dårligt er noget vrøvl. Har feks. gode oplevelser med en mørk pige som senere kom til Jellingevej. 

Skrevet
  • Author

Jo op ad jerntrappen, der er også piger oppe ;-).

Iøvrigt må jeg sige at Mia32 har været andet steds før Jellingevej. Så at Jellingevej generelt skulle være dårligt er noget vrøvl. Har feks. gode oplevelser med en mørk pige som senere kom til Jellingevej. 

har du mødt Mia32? :)

Skrevet
  • Author

Nej ikke hende. Det var en anden.

ok men det er hende på billeder?

Skrevet

yep..det er hende på billederne besøgte hende i sidste uge, og som allerede sagt op ad trappen på døren hænger der et billede af hende......og det er hende.

Skrevet
  • Author

yep..det er hende på billederne besøgte hende i sidste uge, og som allerede sagt op ad trappen på døren hænger der et billede af hende......og det er hende.

super :) Kan du give en lille anmeldelse af hende? 

Skrevet

Gummidrengen.....du har da ellers proklameret dine 3 besøg her som den dårligste oplevelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/38523-advarsel-kolding-vedr-maya/

Hvad er så sandheden?

Jellingvej skraber absolut bunden blandt alt. Men jeg bor i den anden ende af landet, så det betyder ikke så meget.

hilsen Gummidrengen

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan var mia32? Såvidt jeg kunne forstå var der snakket meget om andre kvinder end hende.

Er der nogen der har prøvet mia og kan dele ud?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.