Hop til indhold
Guest Aros

Kongsvangs Alle Århus

Recommended Posts

Guest Aros

http://side6.dk/resultatside/?q=sweetroses

Jeg har ikke været der i flere år, da jeg havde et par ret dårlige oplevelser hos nogle afro-piger dernede. Har i det hele taget ikke været hos afrikanske/afro-piger i flere år, pga. deres ry.

Jeg kan dog godt mindes hvordan stedet ser ud på Kongsvangs Alle og jeg kan se på et 2-3 af billederne her at de er taget på klinikken.

Pigen ser jo ret tiltrækkende ud men er behandlingen ligeså dårlig som jeg har en forventning om ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige en tur forbi. Bare for at kigge.billederne er gode nok. Flot fræk neger kvinde på ca 23. Flot røv og store bryster.pris 15 min 800  30 min 1200. Dyrt.. ingen græsk

Held og lykke jeg var bare nysgerrige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Var lige en tur forbi. Bare for at kigge.billederne er gode nok. Flot fræk neger kvinde på ca 23. Flot røv og store bryster.pris 15 min 800  30 min 1200. Dyrt.. ingen græsk

Held og lykke jeg var bare nysgerrige.

Tak for det pete.

Jeg kunne ikke lade være med at kigge derned, selvom jeg vidste at har ry for at være et skod-sted og mine egne gamle erfaringer også sagde det. Jeg fik 30 min.

Jeg blev mødt af en ældre neger i døråbningen, jeg tænkte, det er løgn det her. Men hun var kun telefondame. Nå men hun tog imod mig, topløs, ufattelig flot krop og meget flotte bryster. Det er hende på billederne. En virkelig flot chokoladebrun pige.

Selve sex'en var sådan på det jævne, okay. Hun kan suge og gnave en pik godt, men det var ligepå, selvom jeg var pinlig renduftende og kom lige fra badet derhjemme, skulle mine hænder afsprittes, og frem med vådservietter omkring penis. Det er nok noget de gør pr rutine.

Og så lige lidt hiv i penis og lidt berøring af hendes bryster, på med kondom, god fransk og fin nok dansk, hun var frisk på flere stillinger, selvom hun var lidt passiv.

Men forvent ikke god tid selvom du køber en halv time.

Jeg synes hun er meget flot og hamrende fræk og lækker, men der burde have været bedre tid og så skulle hun ikke være så passiv. Var færdig efter 15 min og så var det slut. Når man har købt 30 min kunne hun godt have taget det lidt mere med ro.

Så en direkte anbefaling vil jeg ikke komme med, men jeg blev egentlig ikke skuffet som sådan, men jeg vil advare om at I ikke skal forvente en himmelsk behandling, overhovedet ikke, men visuelt vil I møde en himmelsk chokobabe. Når man betaler 1200 for en halv time, burde ham have forventet mere. Havde jo frygtet noget der var værre, men blev bare fristet af udsigten til en så lækker chokobabe som hun bestemt er. Men lad endelig være med at vælge 30 min. Og ja, jeg vidste at risikoen for en meget dårlig oplevelse ville være til stede, men meget dårlig oplevelse vil jeg nu ikke sige det var.

Karakter på 13 skala

Bordellet : 7, ikke videre diskret, ok hyggerum

Pigens udseende: 11-13

Pigens service: 6 - 7

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...