Hop til indhold

Goldie - Mansiongirls

Featured Replies

Skrevet

Jeg var et smut forbi Mansiongirls her i weekenden og fik fornøjelsen af Goldie. I mine øjne har hun den helt perfekte krop – trænet, stram og strammet op med lidt hjælpe de helt rigtige steder uden at det bliver vulgært, og mindst lige så flot irl som de fotos hun har lagt op.

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=1

30 min for en halt time er en helt fair pris for sådan en omgang. Hun er lidt reserveret i starten og en lille smule mekanisk, men når man kommer i gang og får pulsen op, er hun med på lidt af hvert. Der blev slikket godt i gennem fra begge og berøringsangst er der ikke noget af. Sex i flere forskellige stillinger både i og unde for sengen, og rigtig god stil med mulighed for bad både før og efter.

Har være i the mansion et par gange og er aldrig blevet skuffet over pigerne, og snupper gerne en omgang med Goldie en anden gang hun er i dk – thumbs up her fra.   

Skrevet

30 min for en halt time er en helt fair pris for sådan en omgang

Ja 30 min er vel normalt en halv time.

Skrevet

Rigtig godt og informativ besvarelse :?

en halv time koster 1.000 kroner :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.