Hop til indhold
Plaskeren

Når man snakker om røvhuller

Recommended Posts

Så er det vist heller ikke værre, hajen ser ikke ud til at have det store at indvende, og den svømmer jo selv op i rumpetten på båden.

Hval- og hvalhajsurfing har eksisteret i hundrede år, og mig bekendt er ingen, hverken mennesker eller dyr/fisk kommet til skade ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det vist heller ikke værre, hajen ser ikke ud til at have det store at indvende, og den svømmer jo selv op i rumpetten på båden.

Hval- og hvalhajsurfing har eksisteret i hundrede år, og mig bekendt er ingen, hverken mennesker eller dyr/fisk kommet til skade ved det.

Der var da en syg holdning. Lad dog de vilde dyr være i fred. De er jo ikke til for vores fornøjelses skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, de er til for i samdrægtighed at dele tilværelsen med os.

Inden du bliver for trekantet, så overvej lige, hvorfor bla. a. delfiner tit og ofte opsøger mennesker i vandet for at lege med dem.

Jeg tror, du undervurderer dyrelivets lyst til et liv og leve det. :)

God lørdag, jeg skal på arbejde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dens egen skyld. Den kan da bare dykke, så er den jo af med de to blinde passagerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...