Hop til indhold
kingo40

SUPERSEXETADRIANA

Recommended Posts

Absolut et besøg værd!!!

At jeg har besøgt hende 2 gange indenfor to dage, er det anbefaling nok? :-)

Adriana er nok et par år ældre end billederne, men årene har gjort hende godt! Personligt synes jeg hun er langt kønnere og mere tiltrækkende nu. Hun er en lille lækkerbidsken med silkeblød hud, præcis som latinamerikanske piger er kendt for :razz:

Hun er i Hobro i dag og 14 dage frem. Så drenge, gør jeg selv den tjeneste at få den fornøjelse inden hun rejser. Gør det...! Gør det...! Gør det...!! :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Jeg overvejede et besøg, da hun var i Holstebro, men da jeg fik at vide at 30 min kostede 1300, droppede jeg idéen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Absolut et besøg værd!!!

At jeg har besøgt hende 2 gange indenfor to dage, er det anbefaling nok? :-)

Adriana er nok et par år ældre end billederne, men årene har gjort hende godt! Personligt synes jeg hun er langt kønnere og mere tiltrækkende nu. Hun er en lille lækkerbidsken med silkeblød hud, præcis som latinamerikanske piger er kendt for :razz:

Hun er i Hobro i dag og 14 dage frem. Så drenge, gør jeg selv den tjeneste at få den fornøjelse inden hun rejser. Gør det...! Gør det...! Gør det...!! :wink:

Hej med dig.

Hvad måtte du erlægge og hvad bestod din behandling i.

Hun ser særdeles godt ud. Når jeg får retursvaret, aftaler jeg en tid med den skønne............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, måske man får hvad man betaler for eller...?? Kys fik jeg desværre ingen af...

Til gengæld nød jeg to omgang til en super skarp pris :-) En omgang helt almindelig dansk til 600 kr. Var der nok ca. 20-30 min ;-)

1.300 for en halv time lyder meget. Så meget fik jeg ikke set på standard menu-kortet. 

IRL vil jeg gætte på 27-32år

Redigeret af RookieCookie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...