Hop til indhold
Peter-60

Direktørfruen

Recommended Posts

Så har den gamle mand prøvet det også. Blev smidt ud af BB hotel Snejbjerg - Men det lykkedes at afholde det på en anden adresse med kun tre, Det var hårdt for hun var meget forsømt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har den gamle mand prøvet det også. Blev smidt ud af BB hotel Snejbjerg - Men det lykkedes at afholde det på en anden adresse med kun tre, Det var hårdt for hun var meget forsømt. 

Fortæl lidt mere tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da arrangøren kom kunne han ikke få det bestilte værelse. Ejeren oplyste at værelset var aflyst til det formål der var planlagt. Arrangøren måtte i stor hast finde et andet sted, men flere deltagere var eller valgte at køre hjem. Udlejeren må have holdt det under opsyn for der havde nogle dage før været et gb. Det er samme person der bestiller samme værelse hver gang. Men vi var tre der fik en god oplevelse med pigen (direktørfruen).   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da arrangøren kom kunne han ikke få det bestilte værelse. Ejeren oplyste at værelset var aflyst til det formål der var planlagt. Arrangøren måtte i stor hast finde et andet sted, men flere deltagere var eller valgte at køre hjem. Udlejeren må have holdt det under opsyn for der havde nogle dage før været et gb. Det er samme person der bestiller samme værelse hver gang. 

Det kan være en fordel at skifte mellem flere forskellige steder og booke gennem forskellige bureaer, email-adresser mv.

Evt. kan Valhalla også lejes til enkelt arrangementer.

Et sommerhus kunne måske også være en ide - der ligger jo flere diskrete sommerhusområder i nærheden af Herning - og lidt uden for sæsonen kommer der normalt ikke mange nysgerrige naboer forbi - især hvis deltagerne forstår at være lidt diskrete og ikke parkere/opføre sig, så det virker påfaldende.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en fordel at skifte mellem flere forskellige steder og booke gennem forskellige bureaer, email-adresser mv.

Evt. kan Valhalla også lejes til enkelt arrangementer.

Et sommerhus kunne måske også være en ide - der ligger jo flere diskrete sommerhusområder i nærheden af Herning - og lidt uden for sæsonen kommer der normalt ikke mange nysgerrige naboer forbi - især hvis deltagerne forstår at være lidt diskrete og ikke parkere/opføre sig, så det virker påfaldende.

Det er sgu ret dårlig stil at leje et sommerhus/hotelværelse- for så at omdanne det til et bordel. 
Jeg ville godt nok nok blive tosset, hvis min ejendom blev brugt på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu ret dårlig stil at leje et sommerhus/hotelværelse- for så at omdanne det til et bordel. 
Jeg ville godt nok nok blive tosset, hvis min ejendom blev brugt på den måde. 

Nu kalder du det er bordel - vi andre ville nok kalde det et mødested for voksne, der kan lide lide at knalde, men ellers er ordentlige og fredelige personer, der ikke generer andre.

Hvis du også bliver tosset når dit udlejningssommerhus bruges til drukparties, elskovsrede - så skal du nok slet ikke leje det ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kalder du det er bordel - vi andre ville nok kalde det et mødested for voksne, der kan lide lide at knalde, men ellers er ordentlige og fredelige personer, der ikke generer andre.

Hvis du også bliver tosset når dit udlejningssommerhus bruges til drukparties, elskovsrede - så skal du nok slet ikke leje det ud ;-)

Uanset om du kalder det et bordel eller et mødested for voksne - så er det ufattelig dårlig stil at benytte et lejet sommerhus til sådan et formål. 
At du sammenligner bordeldrift med en privat fest - det er helt sort. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om du kalder det et bordel eller et mødested for voksne - så er det ufattelig dårlig stil at benytte et lejet sommerhus til sådan et formål. At du sammenligner bordeldrift med en privat fest - det er helt sort. 

Så længe lejerne ellers behandler stedet med respekt og betaler huslejen, el og vand som aftalt, kan formålet med lejemålet og organiseringen af betalingen deltagerne imellem vel være udlejer uvedkommende - jeg ville da hellere udleje mit sommerhus (hvis jeg havde et ;-)) til sexparties end til unges druk- og stofkomsammen - hvor der nok hores lige så meget rundt i krogene ;-) - men det ville du måske dukke op og kontrollere på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe lejerne ellers behandler stedet med respekt og betaler huslejen, el og vand som aftalt, kan formålet med lejemålet og organiseringen af betalingen deltagerne imellem vel være udlejer uvedkommende - jeg ville da hellere udleje mit sommerhus (hvis jeg havde et ;-)) til sexparties end til unges druk- og stofkomsammen - hvor der nok hores lige så meget rundt i krogene ;-) - men det ville du måske dukke op og kontrollere på?

Tror du skulle nærlæse lejekontrakten. 
og så handler det vel om grundlæggende respekt for andre mennesker. Ønsker man at benytte et sommerhus som bordel - så skal det naturligvis aftales med udlejer på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du skulle nærlæse lejekontrakten. og så handler det vel om grundlæggende respekt for andre mennesker. Ønsker man at benytte et sommerhus som bordel - så skal det naturligvis aftales med udlejer på forhånd. 

Ja, så kan man også lige benytte lejligheden til at invitere ham og fruen med ;-)

Kom lige i tanke om denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/182657

og denne: https://annoncelight.dk/showad/184844

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved tilfældigvis at der faktisk er en del piger som bruger BB-Hotels forskellige steder til at mødes med kunder, netop fordi konceptet med kode-dørlås og ingen receptionist virker meget diskret.

Grundlæggende så hører det der sker på værelserne vel ind under privatlivets fred, og så længe de kunder der kommer ikke generer nogen, så kan jeg sådan set ikke se forskellen på det, og når alle andre lejer et vælrelse - og jeg mener faktisk det samme må gøre sig gældende for et sommerhus - faktisk så fatter jeg ikke en brik af hvem der bliver generet af at huset bliver brugt til sex om det så er mod betaling, kærestesex eller utroskab - eller skal vi fremover forvente teksten: - "Der må ikke kneppes i værelserne", i sommerhuskatalogerne - jeg tror det vil påvirke antallet af uger det er udlejet ganske alvorligt i nedadgående retning.

Jeg har iøvrigt nogle gange lejet et sommerhus til en ganske almindelig familieferie, og har aldrig i lejekontrakten stødt på en formulering der forbød at der blev dyrket sex i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har diskuteret hotelværelse til sexevent. Alle hotelværelser er overvåget på et eller andet plan også nøglehoteller. Der er forskel på at leje et hotelværelse og tage en købepigen med, og en sexevent. Hotellerne ved godt at der foregår ting og sager, hvis det foregår diskret stille og roligt er det vel bare forretning, og privat for gæsten. Det er derfor han/hun lejer et værelse. Et sexevent er vidtgående, og hotellet kan vel bortvise ikke indskrevne gæster.                                                                                                 Sommerhuse har et antal sovepladser der bestemmer antal gæster. Jeg ved ikke så meget, men det er sket at een turistfamilie har lejet et sommerhus, men så var de faktisk to familier og den går ikke. hvordan man takler det ved jeg ikke. Jeg kan se at Arrangøren nu søger et sted, Ja en ungkarlelejlighed er bedst hvis man kan stole på fyren.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

Hvis det forgår diskret, er det jo de færreste der lægger mærke til noget. Men kan det bevises, at en hotelejer er bekendt med, at der foregår bordel drift, kan han faktisk straffes efter rufferi loven.

Har et sommerhus der lejes ud via Novasol, den var lejet af to polske piger i en uge, som ifg. naboerne havde rigtig mange herrebesøg. Var selv oppe i huset på afrejse/skifte dagen, da der var et par småting der skulle laves. 

Har aldrig set huset så rent, selv vinduerne var pudset, parkeringspladsen var fejet og alle bladene fra bøgehækken lå i komposten.

Så jeg var i godt humør, da naboen kom og fortalte om de mange herrebesøg, men ingen havde følt sig genert, så jeg tænkte, og hvad så, de har betalt husleje, strøm og vand, afleveret huset i ekstra pæn stand og skrevet en sød hilsen i gæstebogen.

Så nej, blev ikke foraget.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er hotelejere der lejer ud til massagepiger. Det er ikke ulovligt, kun hvis prisen er væsentlig over hvad der er normalt. Det samme gælder privat udlejning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde også tilmeldt mig, men fik aldrig besked om adressen
så i min bog er arrangøren afskrevet fremover.

Men godt det samme så var man fri for at køre forgæves..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er hotelejere der lejer ud til massagepiger. Det er ikke ulovligt, kun hvis prisen er væsentlig over hvad der er normalt. Det samme gælder privat udlejning.  

Det er nu ikke helt korrekt. Straffelovens § 233. Stk. 3. siger "Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.".

Der står intet om at dette kun gælder ved ågerpriser. Så hotelværten har vel blot ikke haft lyst, til at overtræde straffeloven, ved at udleje til et sådant arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 det lykkedes at afholde det på en anden adresse med kun tre, Det var hårdt for hun var meget forsømt

Jeg elsker sådan en kommentar - det må være månedens bedste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke advokat og du har nok ret. Jeg har læst om et tilfælde om en hotelejer og da var sagen om der blev ydet forhøjet betaling. Der kan jo være sådan at hotelejeren ved forhøjet betaling beviseligt er vidende om forholdet. Hvis han er uvidende kan han eller hans ansatte da ikke straffes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...