Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have besøgt og været sammen med Ratree i sidste uge og super anmeldelser af såvel Nina som Bella, tænkte jeg at et besøg kun kunne blive en ny succes. Uden aftale tog jeg forbi blev mødt af en ældre småfed kvinde, som jeg regnede med var noget hjælp eller andet. Hun sagde hun var den eneste ledige. At jeg ikke gik burde straffes med 100 armbøjninger, men jeg blev. Gav hende 1.000 som jo er prisen, hun ville ha 1.300 for fuld pakke, men ville da bestemt ikke gi mere end med Ratree. Fik en ok massage som var uorganiseret, hun havde taget tøjet af, og afslørede en kæmpe hængemave og blæver røv. 

Hun hedder Jenny sagde hun .....

Gider faktisk ikke skrive mere, blot fortælle, at ikke alt er ok hos den gode Ratree

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels 1955, jeg syntes sgu ikke du skal straffes med 100 armbøjninger, men burde have en præmie på hundrede flødeboller, for det lyder som om du har været udsat for en rigtig grim oplevelse, dybeste medfølelse herfra. og stor tak fra alle dem som kan drage nytte af din oplysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på holdet med 100 armbøjninger. Hvis jeg selv var for viljesvag til at gå (det kan sagtens ske), så ville jeg da nøjes med at bestille massage. Kan man slet ikke det på Ratree?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg nu saktens du kan Bebob.

 

Ang. viljesvag.. Når man nu står der er det jo skide svært at tænke klart men det betyder vel så også at man har lagt i kakkelovnen til en super dårlig oplevelse?! og hvis man har og får en sådan, er det så rimeligt at skrive et indlæg om det?! Syntes tit når man læser om en dårlig oplevelse, så kommer skriveren stort set altid med negativ kommentar ang kvinden/stedet fra døren bliver åbnet. Måske er det kun mig som oplever det sådan eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt.. Jeg har også prøvet "Jenny" hos Ratree.

Nej, hun er ikke den lækreste af tøserne ( den fysiske beskrivelse passer meget godt ), men massagen er der intet at udsætte på. Fik en god afslutning efter en hård omgang massage - hun kan nogle ting.. ;-)

Har været flere gange hos Ratree og været tilfreds alle gangene..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...