Hop til indhold
Sportysex

Mia - haderuppigerne.dk - ungere end ung.

Recommended Posts

Jeg har i et stykke tid kigget på billederne af Mia og da muligheden i dag bød sig kørte jeg til Haderuppigerne (hun er der kun1. gang om mdr.).  Man er jo spændt på at møde en ny pige for første gang, passer billederne osv. Jeg blev mødt af en meget ung, meget slank udsende pige i høje hæle. Hun ligner ikke en der er fyldt 15, men er gudesmuk. Jeg tror ikke at det hende på billederne, da hende på billederne har mere former og når musen (pc) kører over står der Daisy!!??  (www.haderuppigerne.dk)

Hun virkede meget genert og spurgte hvad jeg havde lyst til. Jeg svaret en ½ time GF, hun svarede hurtigt at "jeg kysser ikke" og du må kun kysse mine bryster blidt (ikke nulre, sutte osv.) Ok, kan du lide at blive slikket? spurgte jeg (da dette er min store passion og jeg har mange uofficielle mesterskaber i dette). Hun svarede lidt tøvende og jeg var tæt på at gå igen, men vi aftalte den ½ time til 1200.- Efter afregning kom hun tilbage og var meget nervøs, hun ville gerne kramme, men fik lirket det sorte undertøj af og lagt hende på sengen, da jeg ikke måtte kysse og røre bryster (som i min verden er en lille B og ikke C som i beskrivelsen) så gik jeg målrettet efter hendes i øvrigt meget smukke ungpigefisse og gik straks i gang med tungearbejdet og det lykkedes mig af få hende til at komme, herefter på med gummi et let blow og afsluttende med dansk i missionær. Hun er meget smuk, meget ung af udseende, er man til små unge piger er hun da et besøg værd. Er man til GF skal man nok  vælge en anden. Kommer jeg igen??  Nej, men er man til meget unge uskyldige piger så kan hun anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er meget smuk, ung og lækker.
Jeg havde fornøjelsen af hendes selskab samme sted for et års tid siden.
Men engagement og indlevelse var heller ikke det jeg oplevede. Så jeg har ikke besøgt hende siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde samme oplevelse for ca 6 mdr siden dog var hun lidt tilbageholdende da jeg skulle slikke hende klemte hun sammen om mit hoved . Dejlig lille nips at kigge på men ellers rimelig kedelig oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en rigtig dejlig oplevelse med Mia for nogle måneder siden.Hun er en af de lækreste piger,

jeg har været sammen med.Hun kysser ikke nej,men bortset fra det var det meget tæt en ægte GF oplevelse.

Vi havde det rigtig sjovt,og hun var indlevende og med på det meste.Lige min smag og jeg kommer helt sikkert igen.ASAP.

Desværre er hun ikke så tit  hos Haderuppigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...