Gæst Skrevet 19. Juni, 2015 Så er Sexy Susi på banen igen, og denne gang sammen med Tekohas på Catonium i Hamborgwww.modelle-hamburg.com/erotik_termine/details.html?data[meta_id]=5400For de som er interesserede i at dele udgifterne derned, send en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 19. Juni, 2015 (edited) Er det med mulighed for uden gummi? (AO).Jeg har været til AO-gangbang med Tekohas i Karlsruhe. Se evt. også http://www.spermagames.com Redigeret 19. Juni, 2015 af KraceiYaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
protek 8 Skrevet 20. Juni, 2015 Det vil jeg tro, har lige være i kiel til GB med dem begge og her kunne man tage en test til 20 euro, også var det AO.Jeg kan desværre ikke på mandag, så god tur til dem der tager af sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 20. Juni, 2015 Jeg skal også på arbejde, så jeg kan desværre ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2015 Fik ikke set jeres beskeder på mail, underligt jeg ikke fik nogen besked :-/ ....Så vidt jeg har forstået, så betyder "Selecao sex" AO.God arbejdslyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg