Hop til indhold
splitter

Ciara på abel cathrines gade

Recommended Posts

Hvad fanden er det da for noget moraliserende bræk. Skulle han da finde sig i, at hun prøver at undvige pikken, når der er betalt for dansk. Aldrig i livet den skal presses ind hvor den hører hjemme, ellers må hun sku finde sig et andet job. Måske tænder hun på at yde modstand hvad ved jeg.

Alternativt er hun handled og så er det sku synd for pigebarnet. Dilemmaet er så, at man har betalt surt opsparede kroner og ikke får høvlet ordentligt af! Måske har vores ven bare en monster pik med et giga pik hoved - så kan hun da i det mindste få det lært og det bliver ikke så slemt med den næste, der kommer forbi! :-D 

Måske ramte vores ven stjernen i stedet for, hvilket så kan være en forklaring! Underholdende lyder det under alle omstændigheder synes jeg! Kunne have været en rigtig fed beretning, hvis vores anmelders skrive evner var lidt bedre, men under alle omstændigheder en fed lille historie!

jeg er den som kender hende bedst.ja hun er tvunget til det og har sagt hvis hun kommer ud det snart bliver der politi på.

Hun vil bare gerne hjem til mig og være min kæreste , men det svært når familien styre

Skulle være hjemme i Ungarn og på tirsdag er hun hos mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det du skriver er at du accepterer at hun bliver voldtaget og udnyttet to dage mere, men så sætter du grænsen. Og så beder du om hjælp herinde og henstiller til at hun ikke besøges.. Det er jo totalt absurd det her... Hvis det du skriver er rigtigt er du sgu nødt til at agere med det samme.

Redigeret af nielst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke i Danmark nu , hun er tilbage tirsdag og jeg har sagt hvis de bruger hende igen så bliver politiet tilkaldt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nah det var nu bare et skud i tågen ang farven. Dog kan jeg undres over at du kan komme med et sådan et indlæg hvor al normal( i min optik) menneskelig moral er fjernet, hvor det vigtigere at få den "ordentlig høvlet af" som man har betalt for, end pigebarnet (ja 19 år) ve og vel? Jeg kan også undres over nå nyere medlemmer, som Splitter laver sådan et indlæg som straks får en shit storm, så kan et ærede erfaring medlem som dig skrive så noget, uden så meget som en negativ kommentar, hvilke jeg ærligt talt den syntes fortjener!

OK jeg modererer det hermed lidt. Det er ikke i orden at tvinge mennesker til seksuel omgang imod deres vilje naturligvis! Problemet er bare hvis der er indgået en økonomisk aftale. Spørger du om pengene tilbage, vil det utvivlsomt blive afvist. En delvis tilbagebetaling er nok mere sandsynligt, men så har kunden jo lidt et økonomisk tab uden at få en skid tilbage i ydelse. Er pigen handlet er det hele bare rigtigt skidt og alle er tabere og værst for pigen naturligvis. Men er hun en gemen golddigger og dem er der en del af, fortjener hun at blive høvlet igennem også hvis hun stritter imod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke i Danmark nu , hun er tilbage tirsdag og jeg har sagt hvis de bruger hende igen så bliver politiet tilkaldt 

Min kære ven du er ude i et meget farligt, men prisværdigt ærinde. Jeg vil dog anbefale at du trækker dig ud - du er oppe imod meget stærke kræfter. Hvis hun er på job er det sku nok klogest ikke at kontakte myndighederne. Der bliver voldsom balade også omkring din person. Tro mig det er farligt at involvere sig med sådanne piger. Men at du her har skrevet og advaret vil helt sikkert få os oplyste til at holde os langt væk fra den stakkels pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kære ven du er ude i et meget farligt, men prisværdigt ærinde. Jeg vil dog anbefale at du trækker dig ud - du er oppe imod meget stærke kræfter. Hvis hun er på job er det sku nok klogest ikke at kontakte myndighederne. Der bliver voldsom balade også omkring din person. Tro mig det er farligt at involvere sig med sådanne piger. Men at du her har skrevet og advaret vil helt sikkert få os oplyste til at holde os langt væk fra den stakkels pige.

Jeg tror 100% på hende at hun mest ønsker sig en kæreste som holder af hende og ha et normalt liv.

Så vi må se i morgen hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...