Hop til indhold

Gangbang d. 2 juli med en 36 årig hottie

Featured Replies

Skrevet

FEDT FEDT FEDT ... nyt gangbang med en total lækker frækkert ... jeg er stensikker deltager (se min anmeldelse nedenfor ..)

https://annoncelight.dk/showad/185461

Redigeret af MM40

Skrevet

Jeres fest derovre i trekantområdet falder jo sammen med sexparty'et hos SeductionGirls i Rødovre. Danmark er et dejligt land.

Skrevet

Jeres fest derovre i trekantområdet falder jo sammen med sexparty'et hos SeductionGirls i Rødovre. Danmark er et dejligt land.

Ja, og Koen har et dejligt yver - den der siger andet lyver - og så kommer det... Danmark er et dejligt land

Skrevet

så er debutanten meldt til, håbe i vil tage godt imod mig.

ægte ven

Skrevet

så er debutanten meldt til, håbe i vil tage godt imod mig.

ægte ven

Naturligvis vil du blive taget godt imod!

Skrevet

Opdagede lige at der var kommet et par nye fotos på annoncen - bl.a. 1 der viser en kanonlækker røv

Skrevet

Buller pas nu på ikke at gå helt i selvsving over alle de Gangbang der kommer lige i rap

Skrevet

Æv, æv, æv, æv!!! Hvorfor er alle de frække gangbangs med alle de suuuper lækreste kvinder i Vejle!?!? Hvorfor kommer disse lækkerier ikke forbi fx Sjælland? :-(

Skrevet

Buller pas nu på ikke at gå helt i selvsving over alle de Gangbang der kommer lige i rap

bare rolig - jeg er skam helt fattet - men glæder mig da absolut

Skrevet

tror jeg faktisk vi har styr på larokka :)

Skrevet

tja jeg har desværre ikke noget pengetræ jeg lige kan plyndre.

så jeg misunder jer og god fest..

Skrevet

Er der nogen der kører fra København og har plads i bilen?

Hvad med at skrive til hende der holder det, om hun har fået nogle tilmeldinger fra Kbh. - så kunne du måske finde en ad den vej

Skrevet

Hvad med at skrive til hende der holder det, om hun har fået nogle tilmeldinger fra Kbh. - så kunne du måske finde en ad den vej

Jeg håber da ikke at hun sådan uden videre udleverer de andre deltageres oplysninger til hvem som helst :)

Så skal hun stå for kommunikationen. Det er en mulighed, men jeg tænker at det kunne blive lidt bøvlet. Jeg venter og ser.

Skrevet

sex uden kondom tillæg kr. 400,-

:/

Skrevet

sex uden kondom tillæg kr. 400,-

:/

ja - man afgør jo selv hvad man vil ;o)

Skrevet

ja - man afgør jo selv hvad man vil ;o)

Enig :)

Skrevet

Glæder mig som et lille barn til dette gangbang ... sidste gang var hun SÅ fræk, tændt og nymfomanisk ... 

Skrevet

Går udfra at prisen for 2 timer på 1200.- er incl fransk uden kondom?

Skrevet

Buk1 det er korrekt

Skrevet

priserne står i annoncen på annncelight.

1000,- for én time

1200,- for to timer

200 i tillæg hvis man ønsker anal

400 i tillæg hvis man ønsker sex u. gummi

det er vist det man kalder et brandvarmt sommertilbud ;-)

Skrevet

glæder mig allerede - det bliver på alle måder HOT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.