Hop til indhold
Jysk Diller

Mariana Flensborg

Recommended Posts

Proxy skrev, for 23 timer siden:

Gabrielly kan jeg heller ikke anbefale, hun er snerpet og meget tidsorienteret, skynder på én efter 2 minutter. Det gider jeg ikke !!

Hun har hermed diskvalificeret sig selv!

Big3lover skrev, den 6. december 2015 kl. 17.50.44:

Jeg er mere som Proxy, til en ordenlig stor røv.

Sådan frit fra hukommelsen, så tror jeg nu ikke at hverken Canelas eller Mariannas røve er voldsomt meget større end Sofia og Valentinas. Ikke at dømme ud fra billeder i hvert fald. Husk også på at billederne har været en tur gennem photoshop, så der kan være ændret en del på størrelsen (og det kan være i både den ene og anden retning :-))

Canela er lækker og kommer ind på en andenplads hos mig efter Judith, men det har vidst lange udsigter med at få hende til Flensborg igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herbertus skrev, den ‎07‎-‎12‎-‎2015‎ ‎19‎:‎30‎:‎49:

Hun har hermed diskvalificeret sig selv!

Sådan frit fra hukommelsen, så tror jeg nu ikke at hverken Canelas eller Mariannas røve er voldsomt meget større end Sofia og Valentinas. Ikke at dømme ud fra billeder i hvert fald. Husk også på at billederne har været en tur gennem photoshop, så der kan være ændret en del på størrelsen (og det kan være i både den ene og anden retning :-))

Canela er lækker og kommer ind på en andenplads hos mig efter Judith, men det har vidst lange udsigter med at få hende til Flensborg igen.

Min nr. 1 er Canela og Mariana er nr. 2. Canela er blød på den helt rigtige måde og sød og naturlig, og det er bare dejligt. Med Mariana var det bare vildt, og jeg kunne mærke alle gange, at hun bare ville have mig - hæhæ, faktisk har jeg holdt mig væk de sidste to gange, hun har været i Flensborg pga. hendes vildskab. Judith har jeg så ikke været på, men det kunne da godt være, hvis hun kom til Flensborg, hvor prisen er i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnieT skrev, den 6/12/2015 23.23.33:

Lad mig høre om dine erfaringer - i sær Ana ser sprød ud.

Har desværre ikke erfaringer med Ana, valget faldt på Patricia i stedet.

Egentlig en ganske fin oplevelse, men hun var lidt ældre end jeg havde forestillet mig. Stort plus for hendes gode humør og engagement samt nogle enormt flotte naturlige bryster.

Pigen 6/10

Sexen 7/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik lige en god tur med Marianna i Flensborg i mandags.:x Først fik jeg lige en skideballe for ikke at have besøgt hende sidst hun var i Flensborg. Hun råkyssede og så var det bare fuld hammer på 69'er doggy. Jeg var topliderlig så det blev ikke til mere end 20 minutter vil jeg tro med afslutning ud over hendes ryg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog lige en tur med skønheden i dag, 30 min over stok og sten, den kvinde er en sexvulkan, glidecreme....nej, hun sejlede i egne safter, en rigtig god oplevelse, med en indlevende og smuk pige... 80 euro, dagens bedste investering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...