Hop til indhold
Guest Professoren

Fedt blowjob i Vejen

Recommended Posts

Tror det er mig der omtales.

Min mail har ikke virket fordi den blev hacket.

Er tilbage fra ferie med ny mail.

500kr er ikke nødvendigvis kun blowjob, det er inkl. alt almindelig sex - gagging koster ekstra og deaptroath gør jeg ikke i mere. (prisen er for 30min.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Sweet1978 fuck det var en kanon god oplevelse, det er ikke sidste gang jeg har besøgt hende ,blow anal og alm sex alt uden kondom, må nok indrømme det er den bedste blow jeg har fået nogensinde, er i den 7 himmel endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej... Sweet1978     Det er desværre ikke dig.....

 

Det en anden fra vejen...

Er du sikker. 

Det er jo professoren der har startet opslaget. 

Der virker til at være noget forvirring om hvem det er. 

Og selv hvis du er en af de heldige der fik en PB. Kan det være min gamle mail. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt hende.... og det er ikke dig....

Jeg spurgte professoren om det var dig,  Sweet1978   og han svarede nej.... linket til din gamle side på annonceligt er lukket.... som jeg spurgte til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki

Jeg er hende der bliver nævnt i første besked (Heidi). Ikke længere inde i tråden. (Kan fornemme en misforståelse).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte det gode blow hos https://www.eroguide.dk/forum/profile/24556-kiki/. Hun sutter virkelig godt! Hun skriver på annoncelight "har fået at vide at jeg er god". Det passer - og jeg er i hvert fald én ud af muligvis mange, der har rost hende for hendes evner til at sutte. :) Desuden er det rigtig fræk at man må lege med hendes bryster imens. Efterhånden er det ved at være et godt stykke tid siden, jeg var forbi. Men jeg må hellere lige indstille sigtekornet på hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki

Dejlig med tilfredse mænd. Kan li det jeg laver. Men der er godt nok stilstand i de seriøse mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiki skrev, den 3/2/2017 at 21:25:

Dejlig med tilfredse mænd. Kan li det jeg laver. Men der er godt nok stilstand i de seriøse mænd. 

Det er altså heller ikke nemt når du ikke svarer på henvendelserne.

Jeg har prøvet at skrive et par gange, men jeg har ikke fået noget svar.

Ærgerlig, for jeg vil da rigtigt gerne kigge forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki
Arne Diller skrev, for 5 minutter siden:

Det er altså heller ikke nemt når du ikke svarer på henvendelserne.

Jeg har prøvet at skrive et par gange, men jeg har ikke fået noget svar.

Ærgerlig, for jeg vil da rigtigt gerne kigge forbi

Det forstår jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
storogtyk skrev, den 17/8/2015 at 20:44:

Jeg har besøgte dem begge to og jeg vil vælge sweet1978 som min favorit en dejlig milf 

Endnu et eksempel på en FAKE "støtteprofil"......formentlig oprettet af Sweet1978 selv!! To indlæg skrevet lige efter Sweet1978 kom på banen i tråden....og aldrig en lyd mere!!

Det er og bliver en usmaglig og sørgelig måde at misbruge dette site på!! :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en rigtig fræk og god oplevelse med hende. Hun er vel omkring 35 med en stor fyldig røv og har nogle dejlige store skamlæber. Hun er ret almindelig af udseende. Bedst af alt er at hun er VIRKELIG god til at sutte pik og det virker som om hun nyder at sutte. 

Hun forsøgte at deepthroate så godt hun kunne (har desværre aldrig oplevet en kvinde der kunne få den helt ned i halsen, så den forsvinder til roden). Jeg mundkneppede hende med masser af savl og og gaggelyde og kom ud over hendes ansigt mens hun villigt havde munden og tungen ude for at tage imod. 

Jeg kan kun anbefale hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...