Hop til indhold

Recommended Posts

Modtog et svar på min første besked til en SB forleden

Den dag jeg har penge til og komme hjem fra USA kan vi godt :)

Og tænkte det her stinker langt væk af Scam, men for sjov skyld og for at samle nok info til at anmelde profilen fortsatte jeg. Næste svar var

Jeg har boet her 2 år og arbejdet som henholdvis maid og au-pair samt studeret sat og ged pograms :-) Nu er jeg så på ferie her efter, at have boet hjemme 5 måneder. Jeg har rejst rundt og oplevet flere dele af USA - det eneste jeg glemte, var blot, at have penge på kortet til, at bestille min hjemrejse når jeg ville hjem. Jeg begynder savne og komme hjem til alt jeg har derhjemme, men mine forældres økonomi er ikke den mest frie, så derfor forlanger jeg ikke mere af dem. De har allerede betalt for alt jeg kunne ønske mig, udover min chanel taske og mit rolex :)

og da jeg foreslog at hjælpe "hende"

Ikke let - når man ikke har en relation. Tilliden i det - i det her tilfælde. Tilliden for dig. Jeg er måske ikke fair nu, men jeg lader ikke en foretage en bestilling for mig, og få tildelt mine oplysninger - jeg vil hellere have overførslen, men set fra dit vedkommende kan jeg uden problemer forstå frygten i, at blive røvrendt :-) Jeg er fornuftig og har respekt

Det er efter min mening et klart forsøg på at svindle og jeg har anmeldt profilen. SD bør kunne se på IP-adressen om den rent faktisk er I USA. Derudover er det højst sandsynligt maskinoversat, men ikke helt sikkert... Men til sidst kom denne besked

Jeg har siddet og researched for en flybillet for, og foretrækker flyve med Lufthansa som jeg altid gør. Eftersom jeg ikke er den store fan af, at flyve lange distancer på grund af man sidder i samme stilling det meste af tiden, foretrækker jeg, at flyve på Business, så jeg har mulighed for, at ligge ned - og det er det der desværre gør billetten det dyre - og normalt skal man være glad og taknemlig for, det man kan få og blive tilbudt hvilket jeg også er. Men derfor jeg også nævner, at jeg kan godt vente med, at rejse hjem til jeg selv har pengene til en business ticket. Jeg ved jeg nok aldrig kommer til og flyve på first class selvom jeg inderligt gerne vil prøve det på en lang strækning. Haha.

Jeg har eftersom jeg ikke kunne se en måde for mig, at komme hjem, taget mod nanny job til og med d. 5 juli hvilket jeg af ren respekt ikke siger jeg ikke kan tage alligevel, da familien står og rejser til Los Angeles for arbejde den kommende lørdag. Så jeg har mulighed for, at rejse fra d. 6/7 hvilket jeg gerne vil. Priserne er følgende: ( Jeg har valgt en roundtrip billet da de er væsentligt billigere end en one-way, hvilket du nok godt ved )

SFO - Copenhagen d. 6/7 kl. 19.05 - 17.50 med Lufthansa, men operated by United Airlines.
Business Basic: $ 2.663.98-,
Business Basic Plus ll: $ 3.754.98-,
First Class Basic: $ 6.985.19-,

Jeg ved det er mange penge, det er jeg udemærket klar over, og jeg har også fuld forståelse for hvis du siger, at du ikke vil overfører til jeg kan bestille en billet, selvfølgelig gør du det, vil jeg sende dig et billede af min billet men blot strege mit pasnummer og cpr-nr ud, så du kan pengene bliver brugt til en flybillet. Jeg kender desværre mig selv godt nok til, at jeg ikke kan holde ud og sidde på Economy class på en så lang strækning, både fordi jeg har øre problemer og de fleste gange springer min trommehinde hvilket er lettere og holde ud, når man har mulighed for, at ligge ned og slappe af undervejs, samt jeg tilbage i December fik en operation i mit knæ da jeg rev mine korsbånd og sideledbånd over i en rideulykke, og stadig har problemer med mit knæ.

Stakkels pige :wink:.... Har næsten lyst til at svare på en phishing mail og sætte "hendes" kontonummer på...

Det undrer mig dog at SD ikke har lukket profilen eller er det mig der ser spøgelser?

/M

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke kun dig.

Du har siddet og skrevet frem og tilbage med en stor fed Nigerianer :rolleyes::blink::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...