slikkeren78 2 Skrevet 17. Juni, 2015 Så blev det min tur til at lave en efterlysning.Er der nogen som har været på besøg hos pigen her http://side6.dk/resultatside/?q=hvambabes ? Håber der er nogen som har været der og kan fortælle om det kan betale sig og køre efter det ? God sommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. Juni, 2015 Jeg følger også lige med, for billederne er gode, men formentlig fake.Jeg er meget interesseret i at lægge hende en visit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 17. Juni, 2015 Hun annonceret før i Randers. Tror faktisk at hun har vært her i sidste år i en lejlighed i Randers N. Hvis det er hende så billeder passe nok. Tror at hun blev ansæt der i Hvam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikkeren78 2 Skrevet 17. Juni, 2015 Aalborg, jeg glæder mig til at hører om det pigen der er på billederne og om det er en lang køretur værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 17. Juni, 2015 Der er et par anmeldelser af hende, søg randers sandra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikkeren78 2 Skrevet 18. Juni, 2015 Takker for hjælpen Fjends Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 18. Juni, 2015 Nogen der har været forbi? Har selv prøvet at få en aftale i hus med hende. Men har intet svar fået! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 19. Juni, 2015 (edited) Jeg kan ikke finde tråd om hende, men jeg har læst igår her på EG at hun er god nok og er fra Polen. Tror at i tråden var noget om at hun har lige fået dette flotte bryster. Og i Hvam er altid ok service og flotte piger Redigeret 19. Juni, 2015 af Sexdyretxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg