Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi  her i dag,  til en super lækker gang thaimassage, det var lidt specielt, at blive ført igennem et rum, hvor en anden mand var ved at få massage, men efter det var det ret normalt ;-) . Fik massage af en lidt ældre thaikvinde, som helt klart viste hvad hun lavede, det var virkeligt godt og man fik et pænt stykke overtid med i massagen også. Blev absolut ikke tilbudt noget ekstra og spurgte heller ikke, på vej ud sad der nu to mænd i forlokalet og fik massage i stolene, så man skal ikke være genert:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man for en super fin behandling og massage også et af mine favoritsteder steder. Der er ikke noget at være genert over, da dette sted kun giver massage og man kommer kun for at blive æltet godt og grundigt igennem :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også et af mine favorit steder, altid seriøs massage og jeg har aldrig været ude for at blive snydt på tid. Alle thai kvinderne jeg har prøvet på stedet, og det er vist efterhånden dem alle, giver god massage og man er fri for at overveje ekstra, det bliver aldrig tilbudt. Der kommer også danske kvindelige kunder, så det siger også noget om stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Foregår massagen så i bar røv og viklers, selvom andre passere forbi?

Personligt JA altid når der er olie med i massagen, men man er mere eller mindre indhyldet i håndklæder, så med mindre du er lige godt udstyret som mig ;-)  er der ingen der ser noget :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har samme erfaring som Stener, der er ingen der ser noget, du er dækket med et håndklæde, specielt når der en sjælden gang skal en igennem rummet. Og så er massagen meget bedre når underbukserne ikke sidder i vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eastwood skrev, den 24/6/2015 at 13:01:

Foregår massagen så i bar røv og viklers, selvom andre passere forbi?

Der er da aflukkelige rum uden gennemgang? Men ofte står døren halvåben ud til en gang - det er min oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...